Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Workshop aseksualiteit bij de Shakespeare Club

Gestart door Amber, juli 18, 2019, 05:00:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Amber

Ik geef dit jaar in de week van pride Amsterdam een workshop over aseksualiteit bij de Shakespeare Club van het COC! Het is dinsdag 30 juli 14:00 tot 16:00 uur in 't Gewelf in het Amsterdam Museum.

Waarschijnlijk is het voor de meesten op dit forum niet zo interessant om bij te zijn, aangezien we alles al weten :ange:, maar ik realiseerde me net dat heel veel mensen ook juist naar dit forum gaan om meer informatie te krijgen over aseksualiteit, dus vandaar dat ik het toch maar even post. Stuur ook vooral je bevooroordeelde vrienden en familieleden erheen haha. Volgens mij moet je een kaartje voor het Amsterdam museum kopen om erbij te zijn, maar voor de rest mag iedereen die geïnteresseerd is komen.

Edit: Blijkbaar is het helemaal gratis, maar niet rolstoeltoegankelijk helaas :(

Edewecht

Leuke tip, Amber!

Zelf kan ik er niet bij zijn, midden in de werkweek. Maar ik wens je veel succes. Zet 'm op! :cake2: :cheerleader:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Leuk dat je dit doet Amber :klap: Met de pride naar Amsterdam is mij veel te druk, dus ik zal er helaas niet bij zijn.

Ik denk niet dat er hier op het forum iemand is die alles weet hoor ;D Zelfs na 9 jaar en 3 dagen op dit forum kom ik ook nog wel nieuwe dingen tegen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Amber

Dankjulliewel!

Citaat van: AceVentura op juli 18, 2019, 06:58:02 PM
Ik denk niet dat er hier op het forum iemand is die alles weet hoor ;D Zelfs na 9 jaar en 3 dagen op dit forum kom ik ook nog wel nieuwe dingen tegen.

Haha, zeker waar. Ik leer zelf ook steeds weer nieuwe dingen. Maar dat houdt het leuk.