Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Respect mannen !

Gestart door HSP-ertje, augustus 02, 2019, 06:13:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

OnsenTamago

Citaat van: Edewecht op augustus 02, 2019, 09:39:44 PM
Ik weet niet of het voor mannen moeilijker is dan voor vrouwen, en mocht dat zo zijn, dan hebben vrouwen wel weer andere moeilijkheden.
Ik denk dat mannen meer manieren hebben om hun aseksualiteit te verhullen, wat dan ook weer geaccepteerd wordt door andere mannen.
- "Ik heb het druk met een land leiden / multinational besturen"
- "Er staat een mooie treinbaan op zolder te wachten"
- "Die amateurradio set gaat zichzelf niet bedienen hoor"
- "Ik moet écht even kijken hoe die tapuiten/patrijzen/grutto's seks hebben" <-- schuldig
Citeer
Daarom is het goed om sowieso respect voor elkaar te hebben. :ange:
Dat sowieso ;)

Octaaf

RESPECT, ja was daar maar wat meer van in deze wereld. op dit forum bestaat dat gelukkig wel.  :grouphug:
Ik denk dat de reacties, houdingen van anderen ook een beetje afhangen van het milieu waarin je je bevind.
Als man alleen kom ik niet uit voor mijn seksualiteit, maar als 'vrijgezelle man' heb ik wel opmerkingen moeten horen als:
hij is een buitenaards wezen, waarom heb jij een hobby je moet gewoon een vriendin hebben, hij moet nog aan zijn trekken komen, voor een etentje: jij komt zeker met je rechterhand? :banghead: (nou ja ik heb twee handen hoor???)( :banghead:)
Goed ik zal niet zeggen dat iedereen om me heen zulke opmerkingen maakt maar een man zonder seks is een zonderling. (en een man zonder vriendin is een man zonder seks) Nou ik ben gewoon iemand die van cake houd en zou best cake willen eten met een vrouw.
Ik denk dat het zeker goed is om uit de kast te komen want als niemand zegt dat hij ace is dan blijft deze vorm van seksualiteit in het verdomhoekje
blij dat ik hier mijn hart kan luchten

AceVentura

Vervelend dat je dat soort opmerkingen gehad hebt Octaaf,  :cake: :cake: :cake: :cake:. Het zal inderdaad wat van je omgeving af hangen of dat gebeurd.

Enige wat ik je mee kan geven is: Dat wat ze zeggen zegt meer over de personen die het zeggen dan over jou. Bedenk voor de grap maar eens wat dat over hun zou kan zeggen als ze dit soort dingen zeggen :D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler