Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Edewecht

PS Ik heb mijn vorige stem verwijderd (1 datum), en opnieuw gestemd (3 datums).
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Citaat van: Vleermuis op september 04, 2019, 10:19:00 AM
Kan het zijn dat ik daardoor de poll niet meer kan zien?

PS: Laat maar, nu zie ik het ineens wel. Zucht...
Mogelijk bekeek je het eerst zonder ingelogd te zijn, dan zie je de poll niet omdat je dan niet kan/mag stemmen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

With Pen and Paint

Citaat van: Vleermuis op september 04, 2019, 10:21:02 AM
Citaat van: With Pen and Paint op september 03, 2019, 10:27:20 PM
Lijkt met leuk om mee te gaan! Maar is het een beetje bereikbaar met het OV?

Leuk dat je mee wilt With Pen and Paint. De vraag over het OV kan ik met 1 woord beantwoorden: Nee.

Misschien dat een van de andere deelnemers je kan oppikken bij een station in Almere (Oostvaarders?) of station Lelystad. Ik zou dat heel graag zelf doen, maar ik heb geen auto.

Dat vermoede ik al zo'n beetje :schater: Maar dan wacht ik even af wie er uiteindelijk mee gaan en of daar iemand bij zit die eventueel langs het station zou kunnen rijden :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Dre

Ik zou ook graag een heerlijke wandeling willen maken in de natuur ;D

Alleen ik heb één vraag: hoeveel km is het ongeveer vanuit het noorden van het noorden? :p

Vleermuis

Ik zie dat het weekend van 26/27 oktober met stip op plaats 1 staat, dus dat lijkt 'm te worden. En dat komt mooi uit, want van 20 t/m 26 oktober is het Aceweek.

https://aceweek.org/stories/joining-asexual-outreach?fbclid=IwAR3L8RFWcEuwUWltKgNE4RGljlxFzE3XxJG2U0E6N-0sed_UtsMsjtBV8Mc

Nu komt de volgende vraag:

Zaterdag 26 oktober of zondag 27 oktober? Mij maakt het niks uit. Mijn ervaring is wel dat het in de OVP op zaterdagen minder druk is.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Ik kan beide dagen en heb een voorkeur voor zondag.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Stevie1992

Voor mij zou de zondag beter zijn, ik ben dan weer aan het werk en dat is op zaterdag ook
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

Citaat van: Edewecht op september 06, 2019, 07:39:18 PM
Voorkeur voor zaterdag. :)

Dit betekent niet dat ik zondag niet kan. Als zondag een geschiktere dag blijkt, nou, dan kom ik zondag :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koloios

#39
Beide dagen zijn voor mij te doen.

Al staat mij iets bij dat er iets was op de 27e, maar dat ben ik nu al weer vergeten. :-X

Bewerkje: Dat waar mij iets van bij stond was 27 september, dan is de klimaatstaking in Den Haag. Hahahaha, maanden zijn moeilijk.

Vleermuis

De wandeling gaat plaatsvinden op zondag 27 oktober.  :highfive1:

Is verzamelen om 10.30 uur te doen voor iedereen? We starten bij het Buitencentrum aan de Lelystadse kant van de OVP.

Mijn voorstel is om dat eerst te gaan wandelen (5-7 km) en na afloop een kopje koffie of lunch te gebruiken in het Buitencentrum.

Ik kan een lunchbuffet bestellen. De simpelste uitvoering bestaat uit 2 (luxe) broodjes, melk, karnemelk, koffie, thee. Hiervoor betaal je normaal EUR 13,50 p.p., maar omdat ik daar vrijwilliger ben betaal ik maar EUR 10,80 p.p. Mochten jullie daar interesse in hebben, laat het dan even weten. Ik moet dit van tevoren laten weten aan de horeca.

Stevie1992

#41
Leuk, ik ga sowieso mn best doen om te komen. Zie wel net dat het die zaterdag de Nacht van de nacht is en dat de klok teruggaat :p dus misschien een beetje groggy tijdens de wandeling, maar zolang jullie zorgen dat ik niet van het pad afdwaal ? :schater:

Ik hoef ook niet zo'n lunch, meet 1 broodje gewoon ben ik denk ik wel klaar
I need no reasons, I simply.. am

Vic13

Ik ga de datum vrijhouden!  :duim-omhoog:
Ik vind het zeker een goed idee! Ik vind het sowieso ook een leuk buitencentrum en ik ben altijd in voor een koffie!  :klap:
Ik neem alleen niet zo'n lunch, aangezien ik veganist  ben  :ange:
Mocht iemand mij nog op een station kunnen oppikken, dan hoor ik het graag! (Ergens vlak bij de OVP of ergens tussen Utrecht en de OVP)

Erik7494

Beetje vroeg nog om zeker te zijn, ik wordt wel eens naar het buitenland gestuurd voor mn werk, maar staat in mijn agenda.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

OnsenTamago

Ik ga het proberen te onthouden. ;D

Edit: is dit zo'n "laarzen mee" wandeling of niet? ;)