Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Vleermuis

Citaat van: OnsenTamago op september 16, 2019, 07:18:28 AM
Ik ga het proberen te onthouden. ;D

Edit: is dit zo'n "laarzen mee" wandeling of niet? ;)

Leuk dat je ook mee wilt. Het weer de dsgen ervoor bepalen of laarsen nodig zijn, maar we lopen over paden voor het grootste gedeelte.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Eliza Harmony

Ik heb altijd al wel een keer door de Oostvaardersplassen willen wandelen en woon in het Noorden (met auto). Echter weet ik nog niet zeker of ik dat weekend moet werken of niet. Ik houd dit topic in de gaten en mocht ik wel mee kunnen en willen, dan zal ik me melden.
They say home is where the heart is
But my heart is wild and free
So am I homeless or just heartless?
    Home - Passenger

Sismo

Ik ga graag mee! (kom vanuit Eindhoven, dus als er iemand mee wil rijden, kan dat!)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker

Citaat van: Sismo op september 27, 2019, 12:16:43 PM
Ik ga graag mee! (kom vanuit Eindhoven, dus als er iemand mee wil rijden, kan dat!)

Ja kom je ook langs Waalwijk ??

Sismo

@Waalwijker, ik heb even gekeken...dat is toch een half uur om...mss kunnen we in Den Bosch ergens afspreken?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker

Citaat van: Sismo op oktober 09, 2019, 08:38:38 PM
@Waalwijker, ik heb even gekeken...dat is toch een half uur om...mss kunnen we in Den Bosch ergens afspreken?
Ja kom ik met de bus naar den Bosch  :cheerleader:
Spreken we wel bij centraal station af  :handschudden:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Moedervanmeisje


AceVentura

Als we al geweest zijn dan zijn ze stiekem zonder mij gegaan ;D

Voor zover ik weet staan de plannen op zondag 27 oktober.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Moedervanmeisje

Ik heb een dochter van 12.
Als ik voor haar iemand kan regelen die zij kan bellen in geval van nood kom ik graag.

Marlon87

Ik ga ook proberen om te komen!
Voor zover ik weet ben ik vrij.. lijkt me echt superleuk!

AceVentura

Ik wil hier graag bij aanwezig zijn, of dat werkelijk gaat lukken zal ik zaterdag pas besluiten. Komende dagen gaan voor mij erg intensief worden, dus ik wil eerst even checken hoe ik daar doorheen kom ::)

Een stukje terug hadden we het al over laarzen enzo, is dat nodig of is er gewoon een verhard pad waar we lopen? Anders zou ik eerst nog laarzen moeten kopen ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Ik neem een extra paar laarzen mee, maat 43. Mochten die je te groot zijn, kun je extra sokken aantrekken :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor het aanbod Edewecht. Ik leef -letterlijk- nogal op grote voet, maat 48,5, daar helpen sokken niet bij ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler