Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

monhari

Is er al meer bekend omtrent de what where when voor zondag 27/10?

Edewecht

Citaat van: monhari op oktober 21, 2019, 08:15:03 PM

Is er al meer bekend omtrent de what where when voor zondag 27/10?


De wandeling gaat plaatsvinden op zondag 27 oktober.

Verzamelen om 10.30 uur bij het Buitencentrum aan de Lelystadse kant van de OVP.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vic13

Ik zoek nog iemand om (een stukje) mee mee te rijden.  :ange: Ik woon bij Utrecht (bij station Terwijde) en zou vanaf daar naar station Lelystad kunnen reizen. Is er iemand die mij vanaf daar kan komen ophalen? Mocht een andere station beter uitkomen, dan is dat waarschijnlijk ook geen probleem  :ange:

Sismo

Kitsweg 1, Lelystad? (zekerheid voor alles  ;D)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Edewecht

Citaat van: Sismo op oktober 22, 2019, 09:52:48 AM

Kitsweg 1, Lelystad? (zekerheid voor alles?  ;D)


Volgens deze website wel.

Citaat van: Vic13 op oktober 22, 2019, 08:12:21 AM

Ik zoek nog iemand om (een stukje) mee mee te rijden.  :ange: Ik woon bij Utrecht (bij station Terwijde) en zou vanaf daar naar station Lelystad kunnen reizen. Is er iemand die mij vanaf daar kan komen ophalen? Mocht een andere station beter uitkomen, dan is dat waarschijnlijk ook geen probleem  :ange:


Ik kan langs station Lelystad rijden. Stuur me maar een PB'tje om verder af te stemmen.




Let op iedereen: Wintertijd! :gek:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Erik7494

Ik kan niet uiteindelijk, ben in het buitenland.. Veel plezier.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun

Vleermuis

Hallo wandelaars, hier even de instructie voor komende zondag:

Het adres is inderdaad Kitsweg 1. Nou weet ik uit ervaring dat sommige navigatiesystemen denken dat dit een weg tussen Almere en Lelystad is, maar geloof niet alles.

Parkeer onderaan de Knardijk, op de parkeerplaatsen tegenover de ingang van de OVP. Daarna loop je door het hek richting het Buitencentrum. Aan je linkerhand staat een picnickbank, waar ik jullie opwacht.

Het weer ziet er op het moment goed uit. Nu duimen dat het zo blijft.

Ik verwacht jullie tussen 10.30 en 11.00 uur.

Neem camera's en verrekijkers mee. Mocht je geen verrekijker hebben, dan kunnen we er vast wel een paar lenen.

Neemt iemand ook een Ace vlag mee voor een evetuele groepsfoto?

En vergeet inderdaad niet dat dit weekend de wintertijd ingaat. Uurtje langer slapen.

AceVentura

Het weer lijkt lekker mee te werken :cheerleader:

Voor de zekerheid: Kan ik uit de voeten met normale (wandel) schoenen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vleermuis

Citaat van: AceVentura op oktober 26, 2019, 11:29:06 AM
Het weer lijkt lekker mee te werken :cheerleader:

Voor de zekerheid: Kan ik uit de voeten met normale (wandel) schoenen?

Ik weet nog niet welke wandeling we gaandoen. Dat wil ik morgen met de groep overleggen. We hebben op al onze wandelingen halfverharding liggen en op een wandeling zelf verharding. Mochten we voor de moeraswandeling gaan, dan lopen we een stukje onverhard.

Wandelschoenen zijn prima. Die draag ik morgen zelf ook.

Vic13

Bedankt voor de duidelijke informatie! Ik heb er erg zin in! Lang geleden dat ik in een natuurgebied geweest ben en de OVP is voor mij al anderhalf jaar geleden. Kan niet wachten dus  ;D ;D

With Pen and Paint

Ik kan er helaas niet bij zijn, maar veel plezier allemaal morgen! :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Vleermuis

Citaat van: Vic13 op oktober 26, 2019, 05:41:16 PM
Bedankt voor de duidelijke informatie! Ik heb er erg zin in! Lang geleden dat ik in een natuurgebied geweest ben en de OVP is voor mij al anderhalf jaar geleden. Kan niet wachten dus?  ;D ;D

Ik ook niet. Ik kijk er naar uit om jullie te ontmoeten.

Voor iedereen die deze keer niet meekan, jammer. Volgende keer beter. Ik ga vast nog wel een keer een wandeling organiseren.

AceVentura

Zoals eerder al aangegeven zou ik pas redelijk last-minute besluiten wat ik ga doen, en ik ben er bij morgen :cheerleader:

M'n Ace vlag zal ik ook meenemen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Citaat van: Vleermuis op oktober 23, 2019, 11:35:02 PM
En vergeet inderdaad niet dat dit weekend de wintertijd ingaat. Uurtje langer slapen.
Dit dus ::)
De meeste klokken gaan tegenwoordig vanzelf, maar m'n wekker niet. Ik wou om 7 uur opstaan .... en nu is m'n dag dus een uurtje langer :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koloios

Ik kan er jammergenoeg niet bij zijn. Veel plezier allemaal!