Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Wandeling Oostvaardersplassen

Gestart door Vleermuis, augustus 29, 2019, 05:02:16 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Waalwijker


Vleermuis

Het was erg gezellig, mensen en voor herhaling vatbaar. Is iedereen goed thuisgekomen?

AceVentura

Het was zeker gezellig. Ik was rond 18:30 thuis en heb inmiddels ook even wat gegeten voordat ik aan de AVEN-verslaving toegeef ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Sismo

Het was leuk! Bedankt, Vleermuis!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Vic13

Het was een zeer geslaagde, voor herhaling vatbare dag ? :grouphug:
Veel moois gezien, veel nieuwe dingen geleerd en natuurlijk was het ook erg gezellig.
Net met de trein nog het mooiste stukje spoor van Nederland meegepakt. Leuk om te rijden voorbij de plekken waar we eerder die dag waren. :)

Vic13

Citaat van: AceVentura op oktober 27, 2019, 07:00:10 PM
Het was zeker gezellig. Ik was rond 18:30 thuis en heb inmiddels ook even wat gegeten voordat ik aan de AVEN-verslaving toegeef ;D

Het is inderdaad best verslAVENd!
(sorry, ik kon het niet laten)

Edewecht

Citaat van: Vic13 op oktober 27, 2019, 07:11:02 PM

Het is inderdaad best verslAVENd!
(sorry, ik kon het niet laten)


:schater:

Citaat van: Vleermuis op oktober 27, 2019, 06:55:59 PM

Het was erg gezellig, mensen en voor herhaling vatbaar. Is iedereen goed thuisgekomen?


Met de kat op schoot en een snelle hap binnen handbereik nog even achter de computer. Geweldige dag, leuke mensen. Leuke mix van vogelaars en niet-vogelaars, maar iedereen genoot wel van het buitenzijn en het lopen. Dankjewel Vleermuis voor het organiseren en het gidsen! :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vic13

Wat betreft het vogelgeluid bij het bezoekerscentrum: ik houd het op een Cetti's zanger. Ben er vrijwel zeker van en zie dat hij ook op waarneming.nl is neergezet.  :)

Edewecht

Citaat van: Vic13 op oktober 27, 2019, 08:37:20 PM

Wat betreft het vogelgeluid bij het bezoekerscentrum: ik houd het op een Cetti's zanger. Ben er vrijwel zeker van en zie dat hij ook op waarneming.nl is neergezet. ? :)


Ik sta echt met de mond vol tanden. Die hele Cetti's zanger heeft nooit en nimmer in m'n bewustzijn gezeten. Ik wist niet dat-ie uberhaupt in Nederland voorkomt.
Moraal: weer wat geleerd. Dankjewel, Vic! :ange:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

OnsenTamago

Citaat van: Edewecht op oktober 27, 2019, 08:53:43 PM
Moraal: weer wat geleerd. Dankjewel, Vic! :ange:
Dat somt mijn hele dag ook op. Leuke dag, ook erg gezellig, en veel geleerd. En die buizerd op de vuist zien gaan met die zeearend was ook nog een bonus. ;D

Vleermuis

Er worden regelmatig Cetti's zanger gehoord en gezien in de OVP,, maar ook voor mij was dit de eerste keer. Wow!

Mensen het was mij een waar genoegen om deze wandeling te organiseren. Jullie zijn stuk voor stuk prachtige mensen.

Stevie1992

Goed om te horen dat het gezellig was.
Hoop volgende keer ook mee te kunnen, werd vanochtend niet zo geweldig wakker maar vond het jammer om te moeten missen. Misschien volgende keer een lente wandeling en kijken wat er dan rondloopt/fladdert
I need no reasons, I simply.. am

Edewecht

We hadden nog gehoopt om het acevogeltje te zien, maar helaas...

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Vleermuis


AceVentura

Een acevogel :schater:

Wel een mooie foto Edewecht :klap:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler