Auteur Topic: Hoe foto's enkel zichtbaar voor ingelogde leden maken?  (gelezen 322 keer)

Celesta

• Member
  • *
  • Life and let live
Hoe foto's enkel zichtbaar voor ingelogde leden maken?
« Gepost op: september 07, 2019, 11:52:57 pm »
Ik zag dat in het "Laat je huisdier zien!" topic Vleermuis haar fotos van haar huisdieren enkel zichtbaar zijn voor ingelogde leden. Ik zou graag de foto's die ik gepost heb ook enkel zichtbaar maken voor ingelogde leden, maar ik weet niet hoe je dat moet doen. Zou iemand mij dit even kunnen laten weten?
Alvast bedankt!

Koffie

• Administrator
  • AVENistor
  • Sandra
    • Mijn kiekjesblog
Re:Hoe foto's enkel zichtbaar voor ingelogde leden maken?
« Reactie #1 Gepost op: september 08, 2019, 01:22:42 am »
Ik weet niet hoe je ziet dat Vleermuis' foto's alleen voor ingelogde leden zichtbaar zijn? Maar wat ik wel zag is dat zij haar foto's op het forum heeft gedownload en volgens mij plaatste jij ze via een andere website. Ik zou het verder niet weten, maar mogelijk ligt daar het verschil.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Celesta

• Member
  • *
  • Life and let live
« Reactie #2 Gepost op: september 08, 2019, 02:50:15 am »
Ja, dat was het inderdaad, Koffie, bedankt voor mij hierop te wijzen. Ik ben er nu achter gekomen dat ik mijn foto's enkel zichtbaar kan maken voor leden door ze in de bijlagen van mijn bericht te zetten en heb mijn bericht uiteraard aangepast, wat een opluchting, ik voelde me toch al wat paranoïde worden dat iemand erachter zou kunnen komen wie ik was omdat veel mensen mijn hond kennen.

Edewecht

• Administrator
  • AVENistor
  • Martin, 1962
    • Aseksueel op Joeperoog
« Reactie #3 Gepost op: september 08, 2019, 07:14:26 am »
@ Celesta, een andere mogelijkheid is om te posten op het Privéforum alleen voor leden. Dit Board (onderaan bij de Index) is alleen zichtbaar voor ingelogde leden. :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

• Administrator
  • AVENissimo
  • Alrighty then!
    • Mijn wiki pagina
« Reactie #4 Gepost op: september 08, 2019, 09:16:19 am »
Je kan op verschillende manieren foto's plaatsen: Als bijlage in het bericht of als een plaatje waarbij je verwijst met een link.

Een bijlage in je bericht is alleen zichtbaar als je ingelogd bent. Er zitten ook beperkingen op voor de grootte van het bestand omdat het forum anders te snel volloopt. Een bijlage kan je toevoegen door onder het vak waar je je bericht schrijft op "Extra opties ..." te klikken en daar kan je een bestand kiezen wat je wil toevoegen. Dit is de methode die Vleermuis gebruikt heeft.

Een andere manier is naar een plaatje verwijzen met een link, dit doe je met de knop die boven het rijtje smileys staat. Hiervoor moet je je plaatje dus ergens anders neerzetten. In zo'n geval is het plaatje altijd te zien. Bedenk ook: Als je deze methode gebruikt, ook in het privé deel, kan iemand die de link van het plaatje weet deze altijd opvragen, ook als je hier niet ingelogd bent, dit omdat het forum totaal geen controle over het plaatje heeft.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Celesta

• Member
  • *
  • Life and let live
« Reactie #5 Gepost op: september 14, 2019, 05:45:03 am »
Goed om te weten, bedankt voor de info. :)