Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Partner gezocht (M/V)

Gestart door stippeltjesstrik, september 23, 2019, 03:54:19 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

stippeltjesstrik

Hallo lieve Aven-lezer,

Ja, je leest het goed: ik heb mezelf echt stippeltjesstrik genoemd. Ik draag geen strikken en ben niet per se gek op stippen, dus deze naam heeft verder geen betekenis.

Waarom heb ik me hier geregistreerd? Tja... Ik wil ook wel eens een partner! En ik ben het zat dat seks vroeg of laat altijd een probleem vormt.

Ik zal maar eens beginnen met mezelf voor te stellen: Ik ben 32 jaar, vrouw, woon in de randstad, heb een fulltime baan en heb een WO-opleiding afgerond. Ik heb een rijk sociaal leven, ga vaak naar de bioscoop, uit eten, bij vrienden op bezoek, fietsen... en nog veel meer, maar dat vertel ik als we met elkaar in contact gekomen zijn. Ik ben aseksueel, maar niet aromantisch. Ik word dus wel verliefd en hou erg van knuffelen.

En wie ben jij dan? Een man of vrouw, liefst 30 jaar of ouder, die enigszins in de buurt woont en ook op zoek is naar een serieuze relatie.
Ik zou het leuk vinden als je me een privéberichtje stuurt!

Lieve groetjes, Stippeltjesstrik


Edewecht

Hallo Stippeltjesstrik, ik ben geen kandidaat, maar ik wil je even welkom heten op dit forum. Leuk berichtje.
Succes en een beetje geluk gewenst :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Stippeltjesstrik, grinnik! Zo heb iki mezelf ooit een Pollepel genoemd op een forum. Die hadden ze nog niet. ;)

Succes, ik hoop dat je iemand vindt, al dan niet via dit forum.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

OnsenTamago

Welkom ;D
Ik hoop dat je iemand vind. Helaas woon ik niet in de Randstad.

Edit: Die laatste zin klonk alsof ik in de Randstad had willen wonen, maar ik ben iets te gehecht aan die glooiende heuvels met van dat groene spul erop. En de Duitse supermarkt (waar de Nederlandse kaas goedkoper is dan in de Nederlandse supermarkt) op spuugafstand. ;)

AceVentura

Welkom op het forum Stippeltjesstrik,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat een grappige naam ;D Succes met je zoektocht!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

stippeltjesstrik

Bedankt allemaal! En een upje zo vlak voor de kerst  ;)

stippeltjesstrik

Helaas heeft mijn bericht nog niet geleid tot een ontmoeting met de liefde van mijn leven.

Ik blijf hopen, dus hierbij nog een up  :cheerleader:

Kim10


stippeltjesstrik


Fighter

Ik heb je een pb tje gedaan, voor het geval je hem nog niet gelezen hebt.. :cheerleader:

stippeltjesstrik

Ik waag nog een poging, want wie niet waagt...  :cheerleader:

Intotheworld

PM gestuurd  :highfive1:, want wie niet waagt...

stippeltjesstrik


stippeltjesstrik

Wat date-ervaring rijker, maar nog steeds op zoek...  :hart1:  :hart1:
Stuur me een privéberichtje bij interesse  ;D

mejuffrouw huismus

Wat goed dat je weer een berichtje plaatst, hopelijk is het einde van je zoektocht nabij. Succes Stippeltjesstrik!