Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

teleurstelling op teleurstelling

Gestart door a-seksueel#, oktober 14, 2019, 08:41:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

a-seksueel#

Hoii,

Ik zit op een internet datingsite voor lesbische vrouwen. Ik kan een super gezellige klik hebben met iemand. Uit eten gaan, echt iets voor diegene voelen na een tijdje.
Op het moment dat zij de diepte in wilt,... en vragen stelt over seksualiteit probeer ik het nog een beetje te verzwijgen of zo.
'ja, ja..niet het belangrijkste in de relatie, etc...etc...'

Je begint toch niet gelijk de eerste date hierover?
Alle vrouwen die ik heb ontmoet rennen daarna hard weg als ik het ze vertel!  :78:

Ik ben helemaal niet zielig, want ik heb een leuk leven en een leuke dochter, maar ik heb er wel een hard hoofd in op deze manier....  ???

:-\

Stevie1992

Ik heb het online daten ook geprobeerd, maar had op mijn profiel al staan dat ik biromantisch aseksueel ben en dat als ze niet direct wegklikten ze mij maar moesten vragen wat dat inhield. er waren idd de mensen die direct toegaven niet zonder te kunnen, maar toch ben ik ook wel.op dates geweest.. liep allemaal alsnog nergens op uit omdat ik ook gewoon slecht ben in daten en nogal snel geirriteerd ben door mensen. Recent heb ik op een hele onverwachte manier iemand gevonden en dat lijkt goed te gaan voor nu... dus ja, toch maar dat oude gezegde van 'niet zoeken en dan vindt het jou'.

Het lijkt voor seksuele mensen misschien makkelijker en sneller, maar ook zij moeten de juiste persoon vinden en anders weer opnieuw op zoek.
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Voordat ik verder ga wil ik eerst duidelijk maken dat ik zelf geen ervaring heb met het gebruik van dating sites ::)

Hier op het forum lees ik wel heel uiteenlopende verhalen over datingsites. De één heeft er succes, de ander krijgt de ene botte opmerking over aseksualiteit na de ander. Als ik jou verhaal dan bekijk dan lijkt het nog redelijk succesvol in de zin dat het nog tot een eerste afspraak komt.
Voor wat betreft het open zijn over je aseksualiteit, zeker bij een date waarbij het doel volgens mij is om iemand voor een langdurige relatie te vinden lijkt het me belangrijk om er zo snel mogelijk open over te zijn. Hoe langer je er mee wacht hoe moeilijker het wordt.

En die vrouwen die hard wegrennen, dat zijn blijkbaar toch niet de goede voor jou. Je hebt iemand nodig die je accepteert zoals je bent, en daar hoort aseksualiteit bij.

Heel veel succes met je zoektocht.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

a-seksueel#

Dank jullie voor de reacties. Daar kan ik wel wat mee! En ik ga het ook op mijn datingsprofiel zetten. Het is namelijk toch iets wat bij mij hoort... :-\

AceVentura

Ik kan me voorstellen dat je het nu nog als :'( ervaart, en misschien kan je je ook voorstellen dat het je (mede) gebracht en gevormd heeft tot wie je nu bent, dat er ook positieve kanten aan zitten.

Succes :cake: :cake: :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler