Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

reacties op tv-uitzending open en bloot

Gestart door Ereinion, oktober 30, 2006, 03:33:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Hij is nu al beroemd, straks kan Viper niet meer over straat, moet hij handtekeningen uitdelen.  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Oh nee, dan wil ik er niet meer samen mee weggaan... Iedereen bekijkt hem als "de held" en mij als da kind die geen seks kan hebben... :78:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Dan stuur al die mensen die zo denken maar naar Aven, dan zullen wij ze wel leren!  :flic:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Inderdaad.
Zonnekind, jij bent ook een held, want jij bent ook op tv geweest! Voor alle aseksuelen ben jij een held, en voor alle partners van aseksuelen, en voor al je leerlingen, en alle mensen in Afrika die jij gaat helpen, en voor Viper ben jij natuurlijk ook een held. Je bent ook de held van alle  :cake: -liefhebbers. Ach, je bent gewoon een ECHTE HELD!!!
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

 :D Zotte doos :D Je krijgt van mij een dikke toffe grappige knuffel :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dank je. Ik ben blij dat ik je een beetje heb kunnen opfleuren. Maar toch zit er zeker een kern van waarheid in.  :knuffel:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

DRIEWERF HOERA VOOR ZONNEKIND ! HOERA ! HOERA ! HOERA !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

TBW


Zonnekind

Ja he, ik vind jullie allemaal schatjes! :knuffel:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Stev

Moet je kijken hoeveel mensen intussen al opgelucht zijn dat ze dit forum hebben gevonden. Straks moet je in de hulpverlening  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

 ;D
Zondag had ik het gevoel: waarom heb ik dit gedaan? Kan ik dit niet meer afbellen? Maar als je dan al die mensen hier ziet die zich eindelijk niet meer aleen voelen, dan weet je terug waarom je het gedaan hebt!
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

petra1963

Ja, het heeft vast veel mensen geholpen ! Daarom geweldig dat je het gedaan hebt !
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Zonnekind

Jaja kom, tis goed met al die complimentjes, ik kan daar niet goed tegen ::)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-