Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

reacties op tv-uitzending open en bloot

Gestart door Ereinion, oktober 30, 2006, 03:33:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Stev

Als we nog meer complimenten geven, wil je dan ook in Nederland je verhaal komen houden?  :D
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Nee toch niet. Maar ze mogen hetzelfde programma van mij wel in nederland uitzenden.
Gisteren hebben we trouwens de erste reacties gekregen. De mensen zeiden dan tegen Viper: amai, knap dat je dat durft zo op tv! Echt over het onderwerp werd er dus nooit gesproken. Aan mij vroegen ze dan allemaal heel voorzichtig: en hoe ist met u? Alsof ik op sterven na dood ben :D
Maar goed, ik vind dus dat de reacties goed zijn meegevallen.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Tempesta

Citaat van: Zonnekind op november 01, 2006, 11:40:35 AM
Gisteren hebben we trouwens de erste reacties gekregen. De mensen zeiden dan tegen Viper: amai, knap dat je dat durft zo op tv! Echt over het onderwerp werd er dus nooit gesproken. Aan mij vroegen ze dan allemaal heel voorzichtig: en hoe ist met u? Alsof ik op sterven na dood ben :D

En, hoe is het nou met je, Zonnekind ;D.

Ereinion

Fijn dat het een beetje meevalt!  :klap:
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Zonnekind

Citaat van: Tempesta op november 01, 2006, 03:17:10 PM
Citaat van: Zonnekind op november 01, 2006, 11:40:35 AM
Gisteren hebben we trouwens de erste reacties gekregen. De mensen zeiden dan tegen Viper: amai, knap dat je dat durft zo op tv! Echt over het onderwerp werd er dus nooit gesproken. Aan mij vroegen ze dan allemaal heel voorzichtig: en hoe ist met u? Alsof ik op sterven na dood ben :D

En, hoe is het nou met je, Zonnekind ;D.

Tja, 't is allemaal niet eenvoudig he... Den ene dag gaat het al wat beter dan den andere.
:schater:
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

We zijn een poosje verder...nog meer reacties gehad?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Zonnekind

Blijkbaar heeft vorige week of 2 weken geleden ofzo een vreemde man Viper aangesproken en die vroeg hem: ben jij niet op tv geweest? Viper heeft gezegd dat het zijn broer was die heel sterk op hem lijkt :schater: En een kennis heeft ook aan Viper gevraagd of hij zich nu goed voelde als BV (Bekende Vlaming) en Viper heeft zich daar ook van den domme gehouden. Zij bleef beweren dat hij op tv geweest was maar ze had het blijkbaar zelf niet gezien dus kon Viper haar snel afwimpelen :)
Blijkbaar zijn er toch mensen die je gezicht blijven onthouden...
Maar ik heb er geen last van :)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Sismo

CiteerViper heeft gezegd dat het zijn broer was die heel sterk op hem lijkt
:schater:  :schater:  :schater:
CiteerMaar ik heb er geen last van
Gelukkig maar!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Stev

Eerst vraag ik Myra (als ze het nu ziet tenminste) om dit onderwerp ergens bovenaan te splitsen (reacties n.a.v. Open en Bloot) en dan heb ik een vraag voor Zonnekind  :wave:

Als ik het goed begrijp, hebben jullie tegen je familie en vrienden niet gezegd dat je op TV zou komen. Had je daar achteraf geen spijt van? Of heb je het met opzet gedaan? Of eigenlijk moet ik het aan Viper vragen want die kwam duidelijk in beeld.
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

We hebben het met opzet niet gezegd en ik heb er geen spijt van. De ouders van Viper zijn het nu door een stom toeval wel te weten gekomen, maar ik vind het niet erg.

Ah ja, trouwens, ik heb er ondertussen zo al heel losjes met de vader van Viper wat over "gelachen". Ik wist nu dat hij de uitzending gezien had, dus ik weet dat ik het nu af en toe mag zeggen als het daarover gaat. Ik zal eens een kort gesprekje citeren, het was wel leuk:
Hij: - heb je al gegeten?
Ik: - nee ik ben echt misselijk.
Hij: - toch niet zwanger?
Ik: - nee!
Hij: - je zegt dat zo overtuigend?
Ik: - tja, voordat je zwanger bent moet er natuurlijk wel iets gebeuren he...
Hij: - daarom ni he, nog nooit gehoord van de onbevlekte ontvangenis?

:D Gisteren ging het zelfs over handboeien enzo, het is best leuk zo. Ze stellen geen vragen maar ontwijken het ook niet en bekijken mij ook niet als een abnormaal kind. Ik vind het dus wel leuk zo :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

elke

Fijn voor jou!
Ik zie het me nog niet direct tegen mijn ouders zeggen.

Ik las daarnet dat je ook leerkracht bent, zou het een tendens zijn ;)!

Stev

Citaat van: Zonnekind op november 20, 2006, 09:39:19 PM
De ouders van Viper zijn het nu door een stom toeval wel te weten gekomen.

Dus had je eigenlijk gehoopt dat ze het niet zouden zien of te horen krijgen?  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)