Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

reacties op tv-uitzending open en bloot

Gestart door Ereinion, oktober 30, 2006, 03:33:04 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Zonnekind op november 20, 2006, 09:39:19 PM
Ah ja, trouwens, ik heb er ondertussen zo al heel losjes met de vader van Viper wat over "gelachen". Ik wist nu dat hij de uitzending gezien had, dus ik weet dat ik het nu af en toe mag zeggen als het daarover gaat. Ik zal eens een kort gesprekje citeren, het was wel leuk:
Hij: - heb je al gegeten?
Ik: - nee ik ben echt misselijk.
Hij: - toch niet zwanger?
Ik: - nee!
Hij: - je zegt dat zo overtuigend?
Ik: - tja, voordat je zwanger bent moet er natuurlijk wel iets gebeuren he...
Hij: - daarom ni he, nog nooit gehoord van de onbevlekte ontvangenis?

:D Gisteren ging het zelfs over handboeien enzo, het is best leuk zo. Ze stellen geen vragen maar ontwijken het ook niet en bekijken mij ook niet als een abnormaal kind. Ik vind het dus wel leuk zo :D

Dat vind ik ook. Als mensen er grapjes over maken op een luchtige manier is het een teken dat ze het gewoon accepteren. En het is fijn dat er dus niet moeilijk over gedaan moet worden.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Citaat van: Stev op november 21, 2006, 02:28:10 PM
Citaat van: Zonnekind op november 20, 2006, 09:39:19 PM
De ouders van Viper zijn het nu door een stom toeval wel te weten gekomen.

Dus had je eigenlijk gehoopt dat ze het niet zouden zien of te horen krijgen? ;)

Ik had altijd al een beetje het gevoel dat ik wat raar bekeken werd door de ouders van Viper omdat ik naar de psycholoog ging en toch wel veel problemen had enzo. Het hoefde dus van mijn kant zeker niet geweten te zijn! Ook Viper had er gewoon geen behoefte aan denk ik. Hij zou het niet erg gevonden hebben, moesten ze het weten, maar het was niet noodzakelijk. Maar ik heb nu wel het gevoel dat ze mij helemaal accepteren en dat ik niet meer raar bekeken wordt. Misschien is dat omdat ik nu samenwoon met Viper dat ze het zelf ook serieuzer gaan zien ofzo.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Dat is wel fijn, en misschien begrijpen ze het nu ook iets beter.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.