Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

v (60, omg. Arnhem) zoekt partner (m)

Gestart door Fresia van Arnhem, januari 13, 2023, 11:53:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Fresia van Arnhem

Hoi allen, nieuw hier. Best spannend, maar superblij dat op deze manier iemand kan reageren die net als ik graag een verrijking in het leven zoekt: een partner! Eentje waar je je prettig bij voelt omdat er eenzelfde gevoel is over hoe je een relatie invulling wilt geven.

Ik vraag me wel af of alles wat hier getypt wordt op het forum openbaar naar boven kan komen via de zoekmachines, of dat het alleen leesbaar is voor ingelogde leden. Ik hoop het laatste, want dat lijkt mij het beste.

Ik ben niet zo thuis op forums en hoe het werkt enzo. Ik ben van de LIVE ervaringen. Maar dit is wel een prachtige kans (hoop ik!) om contacten te leggen met mogelijk geïnteresseerden.

Ben benieuwd naar jullie reacties,
Fresia.
Plato: Liefde zonder seks is de hoogste vorm van liefde... Dame zoekt heer: die net als zij positief, constructief, hoog opgeleid en creatief is, oprecht geïnteresseerd in duurzaamheid, gezondheid, puur natuur (geen alcohol/ rook/ etc) en in elkaar. Kinderen en kleinkinderen welkom. Foto dd 27-12-'22.

Koffie

Welkom!

Inderdaad kunnen dingen die op het openbare deel van dit forum worden geschreven, naar boven komen in zoekmachines. Er is voor leden die 25+ berichten op het forum hebben staan een prive-gedeelte zichtbaar, dat wel alleen voor ingelogde leden te lezen is.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Fresia van Arnhem

Hoi Koffie, ook nog wakker? :-D
Dank voor je antwoord. Hoe kun je dan op dat privé gedeelte schrijven? Ik vind het niet zo'n lekker idee dat de hele wereld kan meelezen hier!
Dankjewel,
Fresia
Plato: Liefde zonder seks is de hoogste vorm van liefde... Dame zoekt heer: die net als zij positief, constructief, hoog opgeleid en creatief is, oprecht geïnteresseerd in duurzaamheid, gezondheid, puur natuur (geen alcohol/ rook/ etc) en in elkaar. Kinderen en kleinkinderen welkom. Foto dd 27-12-'22.

Koffie

Nee, ik type altijd in mijn slaap. ;)

Je het privédeel van het forum opent automatisch onderaan het forum, wanneer je 25 berichten op het forum hebt staan. Het wordt niet heel erg veel gebruikt en we vragen ook er bedachtzaam mee om te gaan, maar het is er en je mag er gerust iets posten als je dat op dit openbare forum niet ziet zitten. Heel begrijpelijk overigens.

Het openbaar laten van het grootste deel van het forum is wel een bewuste keuze. De 25 berichten is ook een bewuste keuze, op die manier weten we een beetje wie je bent voordat je dat gedeelte kunt zien.

Het is daarom niet de bedoeling dat je alleen gauw even 25 keer bv. een bericht met: 'hoi'! post, om toegang te krijgen, maar je hoeft ook niet direct het achterste van je tong te laten zien.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie