Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Het was dus blijkbaar Asexual Awareness week

Gestart door Koloios, oktober 25, 2019, 06:39:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Koloios

Laten we zeggen dat ik niet heel erg "aware" was deze week.  :schater:

Heeft iemand er nog wat van meegekregen? Iets georganiseerd? Of is het ook aan jullie voorbij gegaan?


Misschien maar even taart halen om de week mee af te sluiten?  :cake:

LittleMary

O ja, shit, weer helemaal vergeten :') Ik had er een tijdje terug ook iets over gevraagd hier op t forum, maar blijkbaar leeft t hier niet zo. Zal ik voor de vorm tijdens mn werk zo nog even mijn ace-kleurenarmband omdoen? :P

Koffie

Ik sta bij zulke dingen nooit stil, eigenlijk. Ik heb er dan ook niets van meegekregen, maar ik denk niet dat ik iets bijzonders zou hebben gedaan.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Jann

Ik volg veel ace mensen op Twitter dus ik wist het inderdaad wel, verder heb ik er niet echt iets mee gedaan.
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Stevie1992

Ik heb vooral gewoon wat dingen op fb gedaan, heb daar wel echt posts gezien voor elke dag met informatie over verschillende dingen
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Ik was me niet heel bewust van AAW, en heb gisteren tijdens een examen presentatie aseksualiteit wel benoemd dus ik heb wel een beetje meegedaan :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vleermuis

Ach, we kunnen de wandeling in de Oostvaardersplassen een beetje als een Ace week feestje zien.

AceVentura

53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler