Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

De jaarlijkse community survey

Gestart door Stevie1992, oktober 26, 2019, 10:50:41 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stevie1992

Ik had even geen flauw idee waar deze op het forum zou horen dus verplaats m vooral naar de juiste locatie  :ange:
Maar de jaarlijkse ace survey is er weer en het is natuurlijk goed als zoveel mogelijk mensen deze invullen om te laten zien wie we zijn.

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeQZyIgjxPCPs_fHAfEk4EakrDdm_ME3l68ty8O3QMFg8GoGA/viewform

Er zijn basisvragen en wat dingen die misschien wat zwaarder ziijn, maar die stukken kun je overslaan als je niet wilt antwoorden
I need no reasons, I simply.. am

AceVentura

Leuk idee om zo wat meer over de community te weten te komen. Wel jammer dat het bij ome google is, die ga ik toch echt niet wijzer maken dan ze al zijn.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Bij het woord 'google' heb ik me ook even achter de oren gekrabt: wat willen zij ineens met mijn aseksualiteit? Maar goed, het doel is heiliger dan de middelen, dus ff doorgeklikt om te zien waar deze 'volkstelling' van uit gaat. Ik denk wel dat ik 'm ga invullen, het zou mijn eerste keer zijn.

Citaat van: AceVentura op oktober 26, 2019, 10:59:22 AM

Wel jammer dat het bij ome google is, die ga ik toch echt niet wijzer maken dan ze al zijn.


Wijs? Dat zijn ze toch al niet. Elke keer als ik Maps open denken ze dat ik òf in Emmercompascuum woon ('Hè? Emmercom-...wat?' Dat bedoel ik nou) òf ergens in het zuiden van Wales :dance:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

With Pen and Paint

Ik had hem op Facebook al voorbij zien komen en heb hem ingevuld! Ben benieuwd naar de resultaten :)
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Vleermuis


AceVentura

Citaat van: Edewecht op oktober 26, 2019, 06:27:42 PM
Wijs? Dat zijn ze toch al niet. Elke keer als ik Maps open denken ze dat ik òf in Emmercompascuum woon ('Hè? Emmercom-...wat?' Dat bedoel ik nou) òf ergens in het zuiden van Wales :dance:
Ik denk dat ome google vroeger te veel naar de TV serie "Toen was geluk heel gewoon" heeft gekeken ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)