Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Winter Efteling

Gestart door AceVentura, november 08, 2019, 10:23:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

29 december gaat nog steeds aan kop. 28 december is wel aan een inhaalrace bezig en staat nog 3 stemmen achter ...

Ik zie nu ook dat ik geen einddatum aan de poll heb gekoppeld ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Inmiddels staat 15 december met 1 stem verschil op de 2e plek, dus wie weet gaat het nog veranderen.

De einddatum voor de poll heb ik op 25 november gezet zodat we komend weekend nog kunnen stemmen, daarna gaan we de datum kiezen en plannen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Oeh leuk, voor de efteling ben ik altijd in, bet nieuwe hier maar meteen de poll ingevuld
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

AceVentura

Wat leuk Ikkin :cheerleader:

22 en 29 december gaan nu gelijk op dus het wordt nog spannend zo de laatste dagen voor de sluiting van de poll
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

We hebben nog minder dan 1 dag te gaan en 22 en 29 december staan nog steeds gelijk, wie geeft de doorslag?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

:schater: - Jullie gaan gewoon twee keer!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Dat is natuurlijk ook leuk ;D

Er zijn wel stemmen bij gekomen, maar 22 en 29 december staan nog steeds gelijk ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

De poll is inmiddels gesloten met een gelijke stand tussen 22 en 29 december ::)
Voor de efteling (drukte, gesloten attracties, parkshows, openingstijden) zit er ook geen verschil tussen deze twee dagen dus dan pak ik de dobbelsteen er maar bij ...

De dobbelsteen zegt dat het 22 december is geworden :cheerleader: Mocht het weer niet meewerken dan kunnen we natuurlijk altijd nog een verplaatsen naar de 29e.

Om hem dan maar zo concreet mogelijk te maken:
Datum: 22 december 2019
Tijd: Het park gaat 10:00 open dus ik stel voor 9:45 voor de ingang af te spreken
Plaats: Efteling ;D
Wat: Leuke dingen doen, het park is tot 20:00 open dus we kunnen eventueel daar nog wat eten

Laten we ook maar direct een lijstje gaan maken van wie er mee gaan. Zet je naam op dit lijstje erbij als je mee gaat.
Citaat van: Lijst deelnemers aven-winter-efteling-meet
AceVentura
Ik ga met de auto naar de Efteling en kan op de route Den Haag-Kaatsheuvel eventueel 1 persoon meenemen, PM maar als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Hoi,

Ik ga mee, hoe kan ik me op dat lijstje zetten.

Wat wel nog fijn is voor jullie om te weten is dat ik met de rolstoel kom. Dus we zullen de groep soms moeten splitsen omdat ik maar 3 man mag meenemen via de mindervalide ingang. Hoop dat dit voor jullie geen probleem is.
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

Jann

Ik ga even kijken of ik ook mee kan! Lijkt me opzich heel leuk :), kaartjes voor de efteling zijn echter wel duur en ik ben aan het verhuizen dus ik wacht nog even af! Als ik ga hoop ik met de auto te gaan (vanaf Hoogeveen).

Verder kun je jezelf op de luist zetten door als je een bericht typed op "citaat toevoegen" te klikken van de vorige met de lijst, vervolgens het stukeje van "[quote author tot /quote" te laten staan en jezelf er dan bij te zetten. Volgens mij heb ik het zo goed gedaan:

Citaat van: Lijst deelnemers aven-winter-efteling-meet
AceVentura
Ikkin
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

AceVentura

Citaat van: Ikkin op november 25, 2019, 12:16:22 PM
Ik ga mee, hoe kan ik me op dat lijstje zetten.
Jann heeft het inderdaad al gedaan voor je, je kan een citaat toevoegen en dan je naam bij het lijstje typen. Mocht dat te lastig gaan dan kan je ook gewoon een copy/paste van de lijst met namen in je bericht zetten.

Citeer
Wat wel nog fijn is voor jullie om te weten is dat ik met de rolstoel kom. Dus we zullen de groep soms moeten splitsen omdat ik maar 3 man mag meenemen via de mindervalide ingang. Hoop dat dit voor jullie geen probleem is.
Dat is uiteraard prima. Mocht het nodig zijn dan ben ik ook best gewend om met een rolstoel te lopen. We gaan er sowieso wel uit komen denk ik, voor zover ik dat kan inschatten is de Efteling best goed toegankelijk met een rolstoel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Ikkin

Ik heb een abbonment op de efteling dus ja hij is wel toegankelijk  ;)
Inprincipe heb ik geen hulp nodig behalve als het glad is of misschien gaat sneeuwen. Dan zal ik het wel vragen.
Denk in mogelijkheden niet in beperkingen

Esmee90

Ah jammer 22 december zit ik op terschelling.
Wieweet kan ik een volgende keer aansluiten.

Jullie alvast veel plezier!!

With Pen and Paint

Ahh ik heb geluk ;D De 29e kan ik niet, maar de 22e wel!

Citaat van: Lijst deelnemers aven-winter-efteling-meet
AceVentura
Ikkin
With Pen and Paint
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

AceVentura

Gezellig With Pen and Paint :cheerleader:

@Esmee: Jammer dat je er niet bij kan zijn. De Efteling is bijna een jaarlijkse gewoonte aan het worden dus ik komt vast nog een nieuwe kans.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler