Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Nieuw

Gestart door Hartanna81, november 08, 2019, 07:34:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Hartanna81

Hallo allemaal.

Ik ben nieuw op dit forum maar ook met de realisatie dat ik asexueel ben. Ik merk dat ik heel erg op zoek ben naar iemand om hierover te praten. Ik ben er nog niet klaar voor om het met mijn omgeving te delen, en misschien heb ik daar ook wel geen behoefte aan. Ik ben 38, getrouwd met een sexuele man wat veel uitdagingen met zich meebrengt, en ik heb 3 kinderen. Wie zou het leuk vinden met mij te chatten of mailen? Of nog beter eens een biertje of koffie te drinken in de omgeving van Nijmegen?

Groet
-AH

Edewecht

Welkom Hartanna! :cake2:
In ieder geval zijn hier op het forum genoeg mogelijkheden om ervaringen uit te wisselen en je vragen te stellen. En andermens verhalen te lezen.

En volgens mij wonen er wel enkele forumleden in of rond Nijmegen en omgeving. Er zal zich hier vast wel iemand melden, de komende tijd.
:)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Hartanna,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Als je het leuk vind kunnen we via PMs hier op het forum contact hebben, stuur maar een berichtje als je interesse hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jur

Hoi Hartanna,

Klinkt bekend. Ik, 36, ben er nu ook eindelijk achter dat ik niet gek ben, maar dat de lust er gewoon niet is.

Gr. Jur

Mute

Welkom. Praten helpt. Ook met je man hoe moeilijk ook dst kan zijn. Goed dat je deze site gevonden hebt.