Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Voorstel wandeling Zuidoostbrabant

Gestart door Sismo, november 10, 2019, 11:29:56 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/hart-van-het-groene-woud.html
https://www.ns.nl/dagje-uit/wandelen/strabrechtse-heide.html

Er is in september een poll gestart voor een bijeenkomst in Noordbrabant of Limburg, daar gebeurt op dit moment niet veel meer en zonder Celesta in de weg te willen zitten, wil ik het iets concreter maken. Omdat er veel mensen met openbaar vervoer willen komen, leek het me het meest voor de hand liggen om dan een ns-wandeling te plannen. Zie beide links voor een omschrijving van de route en bereikbaarheid.
De poll staat open voor 14 dagen. Daarna kunnen we iets vastleggen. Dus:stem en poets je wandelschoenen vast op  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker

Jaa mag ik weer met je mee rijden ? :rollol:

Haha je mag ook wel met mij mee rijden als het geen boxtel wordt  :highfive1:

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Vleermuis

Ik kan op dit moment alleen onder voorbehoud een datum aangeven. Ik heb afgelopen week gehoord dat mijn contract niet verlengd wordt. Ik hoop snel weer werk te hebben, maar mocht  dat niet lukken, dan kan ik me de treinreis niet veroorloven. Fingers crossed.

Sismo

#4
Ik duim mee!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Gelukkig, Celesta!
We zouden op tijd kunnen afspreken? Dan kun je weer voor het donker wordt thuis zijn...
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker


Sismo

We gaan ook niet rijden, maar lekker lopen  ;D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

De poll is gesloten ? :)

Ik stel voor om 18 januari af te spreken, in Het Groene Woud ? :D Is 11 uur haalbaar voor iedereen om op station Boxtel te zijn? De wandeling is 14,5 km, met pauzes meegerekend denk ik dat we rond de 4/ 4,5 uur onderweg zijn.

Van wie zijn eigenlijk de stemmen? Waalwijker, ik en...?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Waalwijker


Koning

Ik had ook gestemd :). Ik kom waarschijnlijk ook, maar ik moet ook nog iets belangrijks voorbereiden voor de 20e, dus dat koppel ik later nog terug.

Sismo

Vleermuis, ga je mee? Heb je al zicht op een nieuwe baan?  Hoop het voor je!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Sismo

Citaat van: Koning op januari 03, 2020, 01:14:38 PM
Ik had ook gestemd :). Ik kom waarschijnlijk ook, maar ik moet ook nog iets belangrijks voorbereiden voor de 20e, dus dat koppel ik later nog terug.

Hopelijk lukt het!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-