Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

myra

sorry als ik vervelend doe, maar weet iemand toevallig hoe de klok aangepast kan worden? We lopen soms een dag vooruit.  :o

Stev

Het zou best kunnen dat de klok van dat studentenweg helemaal niet klopt? Ik weet het eigenlijk niet. Het is wel vervelend maar het was de bedoeling dat dit forum terug naar de oorspronkelijke server ging op het moment dat het Engelstalig forum alles op orde had? Ik denk dat Chibi geen tijd heeft  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

comcast

Er is zo een gezegde

Het uur is voor de zotten, een wijze mens kent zijn tijd"

Zit momenteel te denken hoe ik die klok op het forum onzichtbaar krijg


;)


:wave:

Thiotric

kan een administrator geen email sturen naar de admins van die server? Kzou niet weten waar ik die moet zoeken ( lees: te lui om te zoeken).
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Stev

Volgens mij kunnen we beter een e-mail naar Chibi sturen dat hij moet opschieten  ;)  (sorry, Chibi  :wave:  )
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Ereinion

Ik weet het ook niet.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

In Afrika zeggen ze:
De blanken hebben een horloge, wij hebben tijd.
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Weet je, ik draag nooit een horloge, maar ik weet meestal wel hoe laat het is.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Zonnekind

Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ereinion

Gevoel, en ik kijk onbewust wel op klokken die ik tegenkom. Daarmee zet ik mijn gevoelsklok weer precies op tijd, zodat mijn gevoel niet te veel afwijkt van de werkelijkheid.
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Citaat van: Ereinion op november 23, 2006, 04:23:25 PM
Gevoel, en ik kijk onbewust wel op klokken die ik tegenkom. Daarmee zet ik mijn gevoelsklok weer precies op tijd, zodat mijn gevoel niet te veel afwijkt van de werkelijkheid.

Zo doe ik het ook !  :klap: En het werkt ook nog ! Je kunt het leren, zo heb ik gemerkt..
Voor echte noodgevallen heb ik altijd een mobieltje bij me waar de tijd goed op staat..
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Ik heb wel altijd een horloge om (is handig voor treinen en bussen) maar weet vaak ook zonder te kijken wel hoe laat het is. Zelfs 's nachts af en toe, maar helaas bedriegt mijn gevoel me dan toch wel eens en gaat de wekker opeens af terwijl ik denk dat het nog ergens midden in de nacht is  >:(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Ik heb geen mobieltje, maar ik ben wel een ster in het onopgemerkt gluren op andermans horloges  :D
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

petra1963

Oh ? Een echte gluurder hier ? Oh, wat eng en griezelig !  :D :D :schater:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Da's echt eng, ik heb er eens eentje voor mijn raam gehad, in de achtertuin...ik schrok me wezenloos!  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-