Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

petra1963

Hij loopt nu een half uur achter, maar dat is al een hele verbetering tov hoe het was.. ;D
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien


pinky

Ja, hij loopt ook gelijk met de Amerikaanse tijd! Jeeuhj!

Sismo

Precies goed, toch?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

X-U

Even nieuw leven blazen in dit topic ;).

Ik geloof dat de klok nog steeds op zomertijd tijd...
好きなものは好き、だからしょうがない。

pinky

Zo te zien wel ja...eeuhm...en nu?

Ienepien

Afwachten, tot het in Engeland/Amerika (waar was het ook al weer?) ook wintertijd is, dan verandert het vanzelf. Toch? :-\

pinky

Oh, ik heb het nu in mijn eigen foruminstellingen aangepast. Dus bij mij loopt ie inmiddels weer goed, Maar ja, tegen de tijd dat het weer verandert in Amerika ofzo, loopt ie bij mij weer raar en moet ik het weer veranderen. Ach, zo blijf je bezig he! ;)

Sismo

Kan dat? Ga ik ook proberen!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

X-U

Ik wist niet dat de wintertijd later begon in Amerika...vreemd.
In Japan hebben ze helemaal geen wintertijd, das tenminste makkelijk ;).

好きなものは好き、だからしょうがない。

X-U

Vanochtend hoorde ik van een collega dat de wintertijd vanaf volgend jaar in begin november begint, want oktober is toch te vroeg  ???

好きなものは好き、だからしょうがない。

pinky

Ja tussen NL en Amerika zit vaak een week verschil.

Jovi_Hobbes

Citaat van: X-U op oktober 29, 2008, 12:40:44 PM
Vanochtend hoorde ik van een collega dat de wintertijd vanaf volgend jaar in begin november begint, want oktober is toch te vroeg  ???

Het wordt steeds vreemder. We leven nu al langer op zomertijd (= een fictieve tijd) dan op de wintertijd (= de 'echte' tijd) en nu willen ze de wintertijd nog korter maken?
Van mij mag de zomertijd eigenlijk wel helemaal afgeschaft worden.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

petra1963

Of de wintertijd, dat is wat mij betreft ook oke. Ik vind het trouwens toch allemaal onzin.. :-\

Ik kan me herinneren dat er bij de eerste keer zomertijd aan het eind van die periode ( dus toen het weer 'wintertijd' werd) in het JOurnaal op de tv een boetje opgevoerd werd dat duidelijk aan het gras kon zien ( zei hij) dat zomertijd een goed idee was geweest. Want het gras was veel groener dan de jaren daarvoor. En dat kwam natuurlijk omdat de zon langer geschenen had..  ::)

Achteraf denk ik soms of dat misschien in scene was gezet. Maar dat was in 1977 ( meen  ik), en toen dachten we daar niet aan. ( Dat het misschien in scene gezet was, bedoel ik. Of dat je dat soort dingen in scene kon zetten. ) De samenleving was in een hoop opzichten toen nog een stuk braver. (En rustiger, en veiliger, en minder opgefokt..)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Sismo

Wintertijd bestaat niet, hoorde ik laatst. Je hebt de tijd en de zomertijd.
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-