Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Sismo

Wil ik best! Brrr....wel koud, maar erg mooi daar denk ik!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Dat denk ik ook ! Erg mooi !  :klap: :klap: :klap:
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Ienepien

De klok staat hier al op zomertijd.................. :-X

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

In Amerika begint de zomertijd eerder. Blijkbaar reageert ons deel van AVEN daar ook vrolijk op.
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

pinky


Ienepien

.......en hij loopt weer gelijk............ :klap:

petra1963

Bij mij loopt de klok anderhalf uur achter als ik aan het forum bezig ben.. Weet iemand wat ik daar aan kan doen ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

pinky

De tijd aanpassen in je profiel. Maar missschien dat het vanzelf goedkomt. Want dan verschilt de tijd alleen maar in hele uren. Niet halve. Beetje gek!

Ienepien

Of je zit gewoon in een andere tijdzone. :o

pinky

Ienepien, je hebt hem toch niet echt naar de maan gestuurd he?  :flic:

Ienepien

O ja, is ook zo.......... ;D ;D

pinky

Nou, dat verklaard dan direct het gekke tijdsverschil! Weer een zaak opgelost!

Ienepien


petra1963

Maar dan nog: ik ging naar mijn profiel, maar vond nergens hoe ik mijn klokje aan moet passen.. Kan iemand mij daar wat meer uitleg over geven ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)