Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ChibiFirli

De klok aanpassen was eigenlijk absurd weinig werk >_> (lees: ergens een 8 in een 0 veranderen :P), toen ik eens doorhad wat eigenlijk het probleem was ;D. Dank aan Stev vor de post die men spreekwoordelijke euro heeft doen vallen :D.

Citaat van: Stev op november 21, 2006, 11:08:25 PM
Het zou best kunnen dat de klok van dat studentenweg helemaal niet klopt?
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

#31
Echt waar?  :klap:

Ook toevallig dat je dat ene juiste berichtje kiest uit die duizenden die je elke keer moet lezen  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

ChibiFirli

Spijtig genoeg heb ik niet echt de tijd om alle berichtjes te lezen ;D.

Normaal lees ik eerst en vooral suggesties en kritiek en aankondigingen, de rest als ik tijd over heb.

Ik ben ondertussen bezig met ons op de hoofdsite terug te zetten. Naja, eigenlijk staan we er al en het forum lijkt te werken. Maar... ik kijk het eerst nog ff na en ik ga ook proberen de posts en dergelijke die hier gemaakt zijn, ook daar te krijgen. Dus op dit moment kan je er nog niet op ;).

Met dank aan DJ natuurlijk om het allemaal terug in orde te brengen (2 keer om exact te zijn, want ik had het door nalatigheid op dag 1 al terug een beetje stuk gekregen :-[).
"I had no shoes and I pitied myself. Then I met a man who had no feet, so I took his shoes." -- Dave Barry

Stev

Nu staat er in ieder geval een verwijzing naar het tijdelijke adres van ons forum!  :klap:

Citaat van: ChibiFirli op november 28, 2006, 01:23:00 PM
Maar... ik kijk het eerst nog ff na en ik ga ook proberen de posts en dergelijke die hier gemaakt zijn, ook daar te krijgen.

Inderdaad, die kunnen we echt niet missen, vooral al die posts bij Fly by room  :rollol:
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Stev op november 28, 2006, 02:15:32 PM
Nu staat er in ieder geval een verwijzing naar het tijdelijke adres van ons forum!  :klap:

Dat is helemaal super handig. Kan iedereen die ons is kwijtgeraakt ons eindelijk weer terugvinden  :klap:
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Het heeft nu al weer 2 nieuwe leden opgeleverd!  :klap:
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Mooi ! Als die nu ook langs komen vliegen...
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op november 28, 2006, 10:05:34 PM
Het heeft nu al weer 2 nieuwe leden opgeleverd! :klap:

Ik zag het ja!  :klap:
Ach, nu ziet Elke haar naam niet meer staan als ze inlogt  :(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

Maar ik denk dat we ze eens moeten roepen....  :wave: daar ! Is er leven op Mars?
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

 :klap: ik bedoelde eigenlijk de nieuwe leden... Elke is vlakbij hoor ! Kijk maar eens van heel dichtbij in je monitor ( rechts achter mij )
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

* Elke  :wave: terug van heel dichtbij*
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Ereinion

ja, dat zie ik ook wel.  ::)
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Thiotric

A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen