Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

de klok

Gestart door myra, november 21, 2006, 10:18:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jovi_Hobbes

Ik geloof het wel. Vorig jaar was het ook al zo dat ze opeens eerder overgingen op de zomertijd. Allemaal erg verwarrend  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Nou ja, nog een paar weken, dan gaat hier ook de zomertijd weer in! Heerlijk vind ik dat, lekker lang licht 's avonds!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ienepien

Ja, ik vind dat ook heerlijk. :)

petra1963

Ik wil regen, storm, duisternis en kou ! 8)
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

solo

Citaat van: peter1963 op maart 12, 2008, 11:18:29 PM
Ik wil regen, storm, duisternis en kou ! 8)
dan kun je het binnen warm knus en gezellg maken
Het leven van een mens is ,
wat zijn gedachten er van maken

Zonnekind

Geloof het of niet, ik wil zon ;)
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Ienepien

Komt wel, wacht maar. :)

Sismo

Vandaag was een aardige lentedag!  :D
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

petra1963

Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)

Jovi_Hobbes

Citaat van: Sismo op maart 12, 2008, 08:55:57 PM
Nou ja, nog een paar weken, dan gaat hier ook de zomertijd weer in! Heerlijk vind ik dat, lekker lang licht 's avonds!

Ik vind het de eerste weken altijd erg vervelend. Ik ga sinds afgelopen week eindelijk weer in het (bijna) licht van huis. Als we de klok vooruit zetten is het weer donker als ik de deur uit moet :'(
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ienepien

Tja, dat is een bijkomend nadeel. Maar dat lost vanzelf weer op. :D

pinky

Mijn berichtjes staan altijd op de Amerikaanse tijd. Dus jullie posten voor mij altijd op erg rare tijden. Maar als ik in NL ben zet ik hem weer gewoon op de NL tijdzone hoor. Leuk he? Dat je dat gewoon zelf kunt aanpassen!

Sismo

CiteerAls we de klok vooruit zetten is het weer donker als ik de deur uit moet
Ja, daar heb ik gelukkig weinig last van (hoef niet zo vroeg op...), maar ik kan me voorstellen dat dat weer tegenvalt. Voor mijn gevoel (maar weet het dus eigenlijk niet zo goed) gaat het dan wel heel snel, of niet?
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

pinky

Ik ben echt superblij. Ik word in het licht wakker en ga in het licht weer naar huis en kan dan nog lekker even buiten zitten als ik wil! Woehoe!

petra1963

Hoe warm is het bij jou nou, Pinky ?
Ik ben niet transgender omdat ik anders wil zijn, maar omdat ik mijzelf wil zijn.. (Loesje)