Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Op tv Mijn sex is stuk; docu over relatie zonder sex 5 Dec NPO

Gestart door Lottie, december 05, 2019, 06:03:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.


Den712

Kwam deze link ook tegen. Wel jammer dat er niet aan aseksueel zijn gedacht wordt terwijl ze letterlijk zei dat seks niet zo veel boeit.

AceVentura

Jammer dat het in de documentaire niet benoemd wordt, bij de uitzending van DWDD over deze documentaire gebeurde dat wel.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler



Uffie

Is there any escape - A guy called Gerald

AceVentura

Ik heb de documentaire gisteren gezien, mooi hoe ze zo open over toch heel persoonlijke zaken spreekt.

De conclusie waar ze mee eindigt vind ik erg mooi en past denk ik voor veel mensen die zoekende zijn: Mijn seks is niet stuk, mijn seks is gewoon mijn seks ...
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koloios

Citaat van: Uffie op december 11, 2019, 08:56:56 PM
Voor wie het gemist heeft, vanavond is de herkansing: https://www.npo3.nl/mijn-seks-is-stuk/11-12-2019/VPWON_1306795

"Voor deze aflevering geldt een leeftijdsbeperking. De aflevering kan alleen tussen 22:00 en 6:00 uur bekeken worden." Haha, is het zo'n aanstootgevende aflevering, ja? :P

Ik heb hem maar op NPO start gezocht en daar kan ik er dan wel weer bij... ¯\_(?)_/¯

AceVentura

Het aanstootgevende vind ik wel meevallen, en kan me ook voorstellen dat  bijvoorbeeld de gesprekken tussen Tim en Lize niet geheel geschikt zijn voor alle kijkers ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Tixie

Citaat van: Koloios op december 12, 2019, 04:16:13 PM

"Voor deze aflevering geldt een leeftijdsbeperking. De aflevering kan alleen tussen 22:00 en 6:00 uur bekeken worden." Haha, is het zo'n aanstootgevende aflevering, ja? :P

Ik heb hem maar op NPO start gezocht en daar kan ik er dan wel weer bij... ¯\_(?)_/¯

Op youtube staat ie gelukkig ook nog steeds :)
sick of the kissing cult