Auteur Topic: Nederlandse Organisatie Aseksualiteit (NOA)  (gelezen 140 keer)

Amber

• Amoeba
  • *
Nederlandse Organisatie Aseksualiteit (NOA)
« Gepost op: december 13, 2019, 05:12:32 pm »
Weer even een update over de nieuwe organisatie voor aseksualiteit waar ik het eerder al over had, maar dit keer in een nieuw topic.

9 november is de eerste vergadering geweest. Hier is een geanonimiseerde versie van de notulen daarvan: https://www.dropbox.com/s/nn5vmxtex9ewequ/Notulen%20NOA_9%20nov%202019_openbaar.docx?dl=0

We hebben de organisatie de Nederlandse Organisatie Aseksualiteit (NOA) genoemd en worden voorlopig nog geen officiƫle stichting, maar op lange termijn misschien wel.

Tot nu toe hebben we de sociale media opgezet, dus we zijn hierop te vinden:
Facebook: @aseksualiteit
Instagram: @aseksualiteit
Twitter: @NOA_stichting
E-mail: aseksualiteit@gmail.com

Ik ga denk ik niet elke keer ook de notulen posten, maar het lijkt me wel handig om gewoon in dit topic iedereen op de hoogte te houden. Als er nog mensen mee willen doen, kun je me nog steeds een berichtje sturen met je e-mailadres en mobiele nummer (want we hebben een whatsapp-groep), dan voeg ik je toe aan de groep die we nu hebben.

We zitten nog best wel in een beginfase, maar er is al heel wat gaande achter de schermen (o.a. de website), dus I'm excited! :cheerleader:

Edewecht

• Administrator
  • AVENistor
  • Martin, 1962
    • Aseksueel op Joeperoog
Re:Nederlandse Organisatie Aseksualiteit (NOA)
« Reactie #1 Gepost op: december 13, 2019, 05:28:09 pm »
Gefeliciteerd Amber, geweldig!

I'm excited! :cheerleader:

Kan ik me voorstellen! :visibility: :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

• Administrator
  • AVENator
  • Sandra
    • Mijn kiekjesblog
Re:Nederlandse Organisatie Aseksualiteit (NOA)
« Reactie #2 Gepost op: december 13, 2019, 06:07:38 pm »
Ik heb meteen de facebookpagina geliked. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie