Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

(onderwerp?)

Gestart door Edewecht, december 20, 2019, 07:39:08 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

OH MENSEN, IK HEB V A K A N T I E !
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

:cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader: :cheerleader:

Maare .... wat doe jij dan al om 7:39 achter je PC? ;D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Fijne vakantie dan!
Een akerstuele vakantie voor jou. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Citaat van: AceVentura op december 20, 2019, 08:26:03 AM

Maare .... wat doe jij dan al om 7:39 achter je PC? ;D


Ha! Wat denk je? Lekker 24/7 op het forum rondhangen :taart4: Ik heb m'n slaapzak mee. :dance:

(Nou ff serieus, Edewecht) :flic:

Ik ben absoluut geen uitslaper. 'Uitslapen' is voor mij om half zeven, zeven uur m'n nest uit. Vervolgens lekker traaaag aan de dag beginnen - dat wel.

En: eindelijk tijd - en zin! - om allerlei klusjes in m'n huis te gaan doen die al jaren wachten: flink schoonmaken, muren verven, gordijnen organiseren, trap bekleden, lampen ophangen... En wat websites die ik voor vrienden/bekenden beheer wat upgraden...

Citaat van: Koffie op december 20, 2019, 08:44:24 AM

Fijne vakantie dan!
Een akerstuele vakantie voor jou. :)


Dankjewel, Koffie! Dat heb je goed onthouden :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Tixie

He, ik ook! :D  :cheerleader:
(naja, moet ook studeren maar ik zie het als vakantie als ik geen échte schoolse verplichtingen heb)
Veel succes met de klusjes in huis en geniet van je vrije tijd :)
sick of the kissing cult

Sismo

Yeah, ik ook. Nou ja...5 dagen vrij, minivakantie 8)
Geniet er van,  Edewecht!
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Erik7494

Ik ook, ik zit in het onderwijs dus twee weken, minus een paar dagen voor het nakijken van examens! Geniet ervan.
"Having no destination, I am never lost."-Ikkyu Sojun