Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Rotterdammer zoekt romantisch a-seksueel contact

Gestart door Dim74, december 17, 2019, 12:55:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Dim74

Hallo mensen!

Ben a-sexueel maar wel romantisch aangetrokken tot vrouwen en houd zeker van knuffelen en cosyness. :knuffel: Ben iemand die veel te geven en delen heeft en dat ook graag doet. Vrienden en bekenden typeren mijn met woorden als: gedreven, humoristisch, geïnteresseerd, ontwikkelingsgericht en zorgzaam.
Mijn werk is belangrijk voor me (ik begeleid mensen die zijn vastgelopen) en doe ik met veel plezier. Daarnaast ben ik graag bezig met muziek, spinning/fietsen, lezen, sauna, schrijven, meditatie/yoga, theater, musea, film, fotografie, (verre) reizen en weekendjes weg, wandelen.

Een paar dingen die heel belangrijk voor me zijn:

* Verbinding: je hoeft niet elkaars evenbeeld te zijn - liever niet zelfs - maar je kunnen verbinden met een aantal belangrijke waarden en drijfveren is voor mij wel heel belangrijk.
* Ontwikkeling: je persoonlijke blijven ontwikkelen is voor mij heel belangrijk. Altijd weer nieuwe dingen leren die je als mens verder doen groeien. Of het nu is d.m.v. een mooie reis maken, een cursus/opleiding, gesprekken of het lezen van een boek.
* Compassie: Een zorgzame blik naar jezelf en elkaar en de wereld om je heen.

proberen te verwoorden wat mij aantrekt:
Ik val op vrouwelijke vrouwen die een onmiskenbare sparkle hebben, enthousiast/speels, open-minded, humor/zelfspot en interesse. En lief en zorgzaam is ook fijn. Beloofd: ben ik ook ? :D

Als je het leuk en passend lijkt, laat wat van je horen. Leuk! ? :handschudden:

HSP-ertje

Hey Dim, je lijkt me een leuke interessante kerel, maar ik kom wel uit Vlaanderen, altijd welkom voor een gesprek ;)