Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

2019 in cijfers

Gestart door AceVentura, december 28, 2019, 11:10:35 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

AceVentura

Hoi Allemaal,

Het nieuwe jaar komt er weer aan, en dat is altijd een tijd van terugkijken en vooruitblikken.

2019 is volgens mij een mooi AVEN-jaar geweest:
- Er zijn 184 nieuwe leden ingeschreven (zullen ook wel wat spammers tussen zitten ::) )
- Bij elkaar hebben we 327 nieuwe topics gestart
- En we hebben totaal 4251 berichten geplaatst waarbij vooral januari erg druk was
- We hebben een nieuw record aantal gelijktijdige bezoekers gehad: 1031, en dat was op 19 december om 10:30
- Ook met bijeenkomsten hebben we het maar druk gehad dit jaar: :cheerleader:
Efteling (2 keer), Baarn, Utrecht (inclusief de internationale AVEN-meet), Groningen, Haarlem, Oostvaardersplassen, de nodige pride-events/walks, en dan mis ik ongetwijfeld nog steeds een hoop

Laten we hopen dat het komend jaar net zo leuk gaat worden :cake: :cake: :cake: :cake:

Groetjes,
Ace
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

1031 bezoekers tegelijk! Dat we niet zijn ontploft. ;)
Was er toen iets op TV geweest?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Het was de periode dat we af en toe storingen hadden (en daardoor meer bezoekers op het moment dat het forum het wel deed) en dat de documentaire Mijn seks is stuk aandacht kreeg.

Ik sluit niet uit dat de grote hoeveelheid bezoekers heeft bijgedragen aan de storingen ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Hm, oke. Jammer wel dat de server daar in het verre Amerika dat dan kennelijk niet redt. Maar om daar wat aan te doen, dat zal waarschijnlijk geld kosten.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Dit zijn ook aantallen waar je niet echt rekening mee kan houden. Normaal gesproken zitten we zo rond de 50 gelijktijdige bezoekers met pieken naar 100, dus het is er niet op gemaakt. Willen we dat wel dan kost het inderdaad geld, maar dat is wat onzinnig voor iets wat zo weinig voor komt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler