Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vriendschappen en/of een maatje/relatie

Gestart door Creatiefje, december 29, 2019, 08:15:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Creatiefje

Hey allemaal,

Ik heb dit forum een week geleden ontdekt. Dat klinkt nog maar kort geleden, en dat is het ook, maar toch vielen er heel veel puzzelstukjes op zijn plek voor mij. Ineens was er een soort "verklaring" voor wat ik al die tijd al voelde, dacht of miste. Ik zie mezelf als romantisch hetero aseksueel (Of hoe zeg je dat? Jullie snappen vast wat ik bedoel! ;D ), maar misschien zal ik mezelf in de toekomst kunnen "bestempelen" als demiseksueel.

Ik zal even kort wat vertellen over wie ik ben en over mijn interesses: Ik ben een jonge vrouw van 21 jaar en wonend in Overijssel. Ik werk zo-goed-als fulltime in een winkel, waar ik het ontzettend naar mijn zin heb  :klap: . Mijn hobby's zijn koken en bakken, lezen en schrijven, films/series kijken, fotograferen, muziek luisteren, oldschool Sims 3 of 4 spelen (guilty!) en af en toe iets creatiefs doen. Uiteraard ben ik, net als iedereen, dol op leuke dingen doen. Denk aan: film/serie kijken, bioscoop, terrasje, uit eten, museum, musical, dierentuin, wandelen, winkelen, enzovoorts)

De reden dat ik hier in het contacthoekje een bericht plaats is omdat ik "op zoek ben" naar vriendschappen. Gewoon iemand of meerdere mensen om mee te praten over leuke, maar ook serieuze zaken, leuke dingen mee te doen en om het gewoon gezellig te hebben. Gewoon een goede vriendschap dus.

Behalve een (paar) vriendschap(pen), heb ik ook behoefte aan een maatje. Een mogelijke relatie in de toekomst dus. Ik zeg je eerlijk, daar heb ik weinig tot geen ervaring mee (waarover ik wel onzeker ben). Maar wel merk ik dat ik behoefte heb aan zo'n maatje. Iemand om de gewone dingen mee te doen/ondernemen: om mee te praten over leuke en serieuze zaken, leuke dingen mee te doen, de dag door te nemen. Ook om mee te knuffelen, naast op de bank te liggen en om samen mee te zijn. Maar in principe zonder seks dus, want dat is ook min of meer de reden dat we hier zijn (althans, de meesten van ons).

Spreekt jou dit aan? Stuur me dan een (privé) bericht!

Groetjes van mij  :wave:

Ken88

Je bericht viel mij op, omdat ik zelf ook uit Overijssel (Oldenzaal) kom en in mijn eigen omgeving eigen geen aseksualiteit tegen kom. Ik ben wel iets ouder, namelijk 31 jaar. Net als jou heb ik ook totaal geen behoefte aan seks. Mijn omgeving begrijpt dit niet zo goed (maar respecteert dit gelukkig wel). Ik ben daarnaast niet op zoek naar een romantische relatie, ik ben namelijk ook aromantisch, maar iemand die in hetzelfde schuitje zit in de buurt dat spreekt mij altijd aan.