Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Oproep voor Net5

Gestart door KirstenW, januari 27, 2020, 10:53:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

KirstenW

Beste iedereen,

Ik weet helemaal niet of ik hier op de juiste plek ben maar ik werk voor een programma op Net5. We willen heel graag aandacht besteden aan het onderwerp Aseksualiteit. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier over zouden willen praten en eens in contact met mij zouden willen komen. Ik hoor heel graag van jullie.

Hartelijke groet,

Kirsten

AceVentura

Kristen,

Dit is niet de beste plek voor je oproep. We hebben daar een speciale subforum voor: https://du.asexuality.org/index.php?board=29.0
Wat tips voor het plaatsen van je oproep kan je hier lezen: https://du.asexuality.org/index.php?topic=6041.0
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Ik heb het topic even afgesplitst en verplaatst, zodat het goed staat en mensen ook op de goede plek evt. gaan reageren.


Ik ga er van uit dat je dan ook in beeld moet, dus wat dat betreft zie ik mezelf dit niet doen. Ik wil gewoon niet prominent in bladen en op TV met mijn hoofd. ;)
Maar ik vind het wel heel goed dat er dergelijke programma's zijn en dat er aandacht aan wordt besteed, dus dat is eigenlijk een beetje dubbel. Mocht ik op een andere manier kunnen bijdragen, dan wil ik daar wel over nadenken.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Hallo Kirsten,

Dankjewel voor je interesse en je oproep.
Alleen... ik vind het een beetje vaag. 'Een programma', schrijf je. Kun je hier iets meer over vertellen? Gaat het over actualiteit, over mensen (human interest), over seksualiteit&relaties, over...? Kortom: wat voor 'soort' of 'sfeer' van programma is het, wie is jullie doelgroep...

Een aantal mensen op dit forum willen best wel over (hun) aseksualiteit praten, maar het is prettig om te weten hoe dat 'praten' er uit ziet.
Zelfs ik, die toch al eens met z'n kop op tv is geweest, in kranten en op youtube, wacht nog even met reageren.

Tip: lees even wat oproepjes van anderen op dit board. Er zitten heel duidelijke, doelgerichte vragen tussen.

Tot later! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Ken88

Citaat van: KirstenW op januari 27, 2020, 10:53:11 AM
Beste iedereen,

Ik weet helemaal niet of ik hier op de juiste plek ben maar ik werk voor een programma op Net5. We willen heel graag aandacht besteden aan het onderwerp Aseksualiteit. Ik vroeg me af of er mensen zijn die hier over zouden willen praten en eens in contact met mij zouden willen komen. Ik hoor heel graag van jullie.

Hartelijke groet,

Kirsten
Dag Kirsten,

U heeft mijn nieuwsgierigheid in ieder geval gewekt, maar ik zou ook graag nog meer horen over wat de bedoeling is van dit programma. Ik wil hierover ook wel e-mailen / bellen.

Stevie1992

Ik wil ook wel meer weten over dit programma en wat er allemaal mee te maken heeft
I need no reasons, I simply.. am

KirstenW

Ik ga jullie mailen. Dank voor de snelle reactie!
Ik zal per mail antwoord geven op de vragen.

groet

Koffie

Ik heb je PB gekregen en je geantwoord. Ik vraag me af waarom je niet gewoon hier op het forum uitleg geeft. dan bereik je ons allemaal tegelijk en nog meer mensen misschien. Wat mij betreft kun je dat het beste gewoon openlijk delen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Ken88

Ik heb met haar gebeld. Klinkt als een mooi programma zoals ik het hoorde. Misschien dat ze het niet plaatst, want spoilers?

Koffie

Geen idee. Er hebben wel vaker mensen vaker oproepen voor programma's gedaan, TV of radio, en die waren gewoon open op het forum.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Beste Kirsten,

Als jij openheid van ons verlangt over een voor sommigen gevoelig onderwerp, verlang ik ook openheid van jou.

Ik herhaal mijn tip om eens naar andere oproepen te kijken, van andere journalisten, redacteurs, of studenten die met ons in contact wilden komen, en wees helder in je vraag: wie ben je, voor wie werk je, wat wil je concreet, wat heb je voor ogen. Dat kan hier gewoon op het forum.
De geheimzinnigheid die jij hier in stand houdt, doet deze zaak geen goed.

Overigens heb ik nog geen mail of PB van je ontvangen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Citaat van: Ken88 op januari 28, 2020, 05:46:36 PM

Misschien dat ze het niet plaatst, want spoilers?


Ik ga niet voor haar denken. Als zij het niet wil plaatsen (lees: informatie geven over haar programma's en doelstellingen) mag ze hier zelf zeggen waarom ze dat niet doet. Daar hoeven wij niet naar te raden.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Daar sluit ik me dus geheel bij aan. :)
Mij geeft het een beetje een vreemd gevoel dat die uitleg zo buiten het zicht om moet gebeuren. Meestal zijn mensen die hier een oproep doen juist bereid openheid van zaken te geven. Dat stiekeme, dat ligt mij niet. Dat vind ik ook niet bij dit forum passen en niet bij het onderwerp.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

KirstenW

Hi iedereen!

Ik log net in en zie de reacties op mijn bericht over een persoonlijke mail. Had geen idee dat dit stiekem zou overkomen. Ik heb totaal geen geheim maar het leek mij prettig voor mensen om hen persoonlijk te benaderen zodat ik eventueel een bel-afspraak zou kunnen maken. Ik kan me voorstellen dat aseksualiteit voor een ieder anders is.
Ik werk voor het programma Ladies Night van Net5. We zijn nu bezig met de opstart en zijn het denken over onderwerpen die volgens ons onderbelicht zijn en zo kwamen we op aseksualiteit. Ik heb iemand gesproken van het forum en die wist er heel mooi over te vertellen. Ik hoop dat ik meer mensen zou kunnen spreken die het belangrijk vinden om aandacht te besteden aan dit onderwerp.

Ik hoor heel graag van jullie. Ik heb wel ook een persoonlijke mail gestuurd met mijn telefoonnummer.

Hartelijke groet!

Kirsten

Edewecht

Hallo Kirsten!

Dankjewel voor de duidelijkheid die je hebt gegeven. Jammer van het misverstand, maar nu kunnen we wel een beetje een indruk krijgen van wat voor programma het is, dit Ladies Night.

Uiteraard staat het elk forumlid vrij om te reageren en/of contact met je op te nemen als zij/hij eventueel belangstelling heeft om mee te werken.

Succes!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)