Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Efteling

Gestart door Stevie1992, februari 24, 2020, 10:25:27 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Den712

Leuk! Hou het in de gaten :)

AceVentura

Gisteren tijdens de wandeling hadden Vic13 en ik het al over het Efteling uitje en hadden we ook het idee om te kijken of een doordeweekse dag haalbaar is, dan is het meestal een stuk rustiger in het park.
Daarom heb ik nu een aantal woensdagen en zaterdagen in september in de poll gezet, ik ben benieuwd waar we op uit gaan komen :D
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

Citaat van: AceVentura op juli 12, 2020, 12:11:09 PM
Gisteren tijdens de wandeling hadden Vic13 en ik het al over het Efteling uitje en hadden we ook het idee om te kijken of een doordeweekse dag haalbaar is, dan is het meestal een stuk rustiger in het park.
Daarom heb ik nu een aantal woensdagen en zaterdagen in september in de poll gezet, ik ben benieuwd waar we op uit gaan komen :D

Kan je hier ook een "meerdere-keuzes-mogelijk-poll" van maken?  :ange:

AceVentura

Oeps, dat was natuurlijk ook de bedoeling :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Net even op de website van de Efteling bezig geweest. Het online reserveren wil niet werken voor mij, en via een chat kreeg ik te horen dat het toch echt alleen maar online kan. Een kaartje halen kan ik dus beter niet doen, want zolang dat reserveringssysteem erin zit kan ik dus niet binnen komen :(
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Het loopt nog niet echt storm met het aantal stemmen :schater:

Dat zou wel eens een heel rustige bijeenkomst kunnen worden ::)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Jann

Ik had de poll nog niet eens gezien haha. Maar in heb september woensdagen school en zaterdag sport dus ik kijk het even aan!
Be a little kinder than you have to - E. Lockheart

Vic13

Nog niet veel mensen hebben gereageerd...
Hopelijk gaat het nog lukken om (ergens eind-September waarschijnlijk) een Efteling-bijeenkomst te hebben  ;D

AceVentura

Ik heb eerlijk gezegd zelf ook nog niet gereageerd, ik wil eerst even zien hoe het verder verloopt met het hele covid gebeuren en dat niet werkende reserveringssysteem.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Den712

Raar. Ik heb vorige maand nergens last van gehad. Wellicht dat iemand voor jou een kaartje kan kopen.

Doordeweeks gaat mij sowieso niet lukken ivm werk (vrij nemen in September kan ik niet ivm vakantie).

AceVentura

Een kaartje kopen hoeft nog niet eens, dat kan ik hier ook bij de buurtsuper doen, het reserveren via de website is waar het probleem zit. Als iemand inderdaad voor mij (of misschien voor de hele groep in 1 keer) kan reserveren zou dat zeker helpen.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Vic13

Yes, je kan bij het reserveren aangeven met meerdere personen te komen :) Dat moet dus geen probleem zijn. Je moet wel aangeven hoe laat je ongeveer aankomt (bijv tussen 9.15 en 10.00 uur).

AceVentura

Heel mooi  :cheerleader:

Ik heb mijn stem ook maar ingevuld, erg veel verschil maakt het niet :schater:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik had geloof ik geen einddatum op de poll gezet :) maar tot nu toe gaan zaterdag 19 en 26 september aan kop. Met openingstijden of gesloten attracties zijn er geen noemenswaardige verschillen dus we kunnen kiezen  :cheerleader:, 26 lijkt me het best omdat het steeds rustiger wordt na de zomervakanties.
Dus wie willen er allemaal mee naar de Efteling op 26 september?

Mijn eigen planning in september is nu wat onzeker geworden, hopelijk krijg ik daar deze week meer duidelijkheid over.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

AceVentura

Ik heb inmiddels zekerheid in mijn plannen, en dat betekend helaas dat ik zowel de 19e als de 26e niet kan :(

Gezien de wel erg beperkte animo is het misschien beter om volgend jaar een nieuwe poging te wagen?
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler