Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Jurre's Date

Gestart door Tixie, februari 27, 2020, 11:53:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Tixie

Spuiten & Slikken interviewde onlangs de aseksuele Maureen. Er is ook nog een podcastversie met het volledige gesprek (te vinden in de videobeschrijving)

https://www.youtube.com/watch?v=vP9Txn7-vf4
sick of the kissing cult

Edewecht

Mooi! Helder! Maureen kan goed verwoorden van aseksualiteit voor haar inhoudt (en wat niet), en ik denk dat het weer veel duidelijkheid en herkenning kan opleveren naar de kijkers.

In 1 woord: Klasse! :visibility: :visibility: :klap:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Goed interview! En de reacties erop vielen ook nog best mee. We gaan vooruit. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

BjornAgain

Mooi interview en wat knap om er zo open over te kunnen en durven te praten.

Reacties vallen mee? Nou heb genoeg gezien waar de honden geen brood van lusten.

Tixie

Citaat van: BjornAgain op februari 29, 2020, 08:31:30 AM

Reacties vallen mee? Nou heb genoeg gezien waar de honden geen brood van lusten.

Ik denk dat Koffie de reacties van Jurre bedoelde
sick of the kissing cult

Kim10

Die Jurre zat er heel ongemakkelijk bij. Bracht het maar nauwelijks om beleefd te blijven :schater: Maureen was heel duidelijk. had helemaal niets zieligs of verontschuldigends. Goed hoor.

Koffie

Ik bedoel de reacties onder het artikel. Inderdaad, er staan nare bij. Maar ook goede reacties. En ik heb wel eens interviews gezien waar echt alleen maar rotreacties onder stonden, waar haast niemand het opnam voor de aseksueel of tegen de nare reacties in ging. Dus dit is al beter. Het is een kwestie van context. ;)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Tixie

Grappig, ik vond Jurre net wel respectvol! De stijl van het youtubekanaal is sowieso al wat losser, dat is gewoon de sfeer die er typisch aan is. Is misschien niet iedereen's stijl
sick of the kissing cult

BjornAgain

Jurre's reactie valt mijn inziens ook wel mee. Heb me niet aan hem gestoord. Natuurlijk zal je altijd reacties krijgen van mensen die zichzelf grappig vinden.

With Pen and Paint

Citaat van: Tixie op februari 29, 2020, 01:35:59 PM
Grappig, ik vond Jurre net wel respectvol! De stijl van het youtubekanaal is sowieso al wat losser, dat is gewoon de sfeer die er typisch aan is. Is misschien niet iedereen's stijl
Ja, ik vond juist ook dat hij er op een goede manier mee omging! Je kan misschien wel een beetje merken dat hij het anders ervaart, maar dat vind ik niet perse respectloos. Hij leek oprecht benieuwd naar Maureens ervaringen had ik het idee.
"She had blue skin, and so did he. He kept it hid, and so did she. They searched for blue their whole way through, then passed right by - and never knew."
-Shel Silverstein

Hirune

Ik vond het ook een goed interview, Maureen kreeg naar mijn gevoel uitgebreid de kans om haar verhaal te doen en uitleg te geven. Hoewel er veel positieve reacties waren, vond ik er toch een paar best schokkende tussen zitten. Gelukkig kregen die weinig bijval >_>