Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Iemand op zoek naar een partner? :)

Gestart door dragonlily, februari 29, 2020, 05:56:55 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

dragonlily

Hoi allemaal,

Na maaaaaaanden twijfelen nu toch maar eens een contactadvertentie opgesteld. Ik ben op zich namelijk happy single, al jaren, maar ik merk de laatste tijd toch dat ik steeds meer verlang naar iemand met wie ik lief en leed kan delen, reizen kan maken en gewoon gezellig kan knuffelen. Dus toch maar eens een berichtje :)

Even voorstellen: ik ben een heteroromantische, aseksuele vrouw van 36. Ik woon in de Randstad, ben WO-geschoold, ondernemend en ga graag naar de bios en uiteten. Ik ben redelijk sportief en vind het leuk om lekker de natuur in te gaan om te wandelen (met of zonder hond). Aan de andere kant vind ik het ook heerlijk om lekker thuis filmpjes of series te kijken of lekker te lezen. Ik hou ook van reizen en droom er stiekem van om ooit naar het buitenland te verhuizen (Australië? Nieuw-Zeeland? Canada? Gotta dream big! ;)), of in elk geval ergens een vakantiehuisje te kopen :D

Maar dat is toekomstmuziek! Voor nu ben ik op zoek naar een aseksuele man van tussen de 25 en 45 jaar die ook op zoek is naar iemand om zijn leven mee te delen. Als je geïnteresseerd bent, zou ik het leuk vinden als je me een privéberichtje stuurt :D

Groetjes, Dragonlily