Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

20 jarige opzoek naar mannelijke knuffelbeer (of vrienden ofzo)

Gestart door Jaimjaim, maart 06, 2020, 04:58:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jaimjaim

Nooit gedacht dat ik dit zou doen, ik moest stiekem ook een beetje cringen om mijn eigen titel..
Maar dat is wel waar ik naar opzoek ben. Normaal zoek ik nooit mensen via internet maar stap ik op mensen af in de kroeg of iets, maar asexuele mensen ontmoeten is best lastig. Dus ik probeer het via deze weg.

Ik kom zelf uit Noord-Holland en werk bij de marine.
Mijn hobby's zijn eten, shoppen, sporten en autorijden.
Ik ben zelf best een druk en vrolijk persoon, ik kan mij goed aanpassen aan iemand, maar kan ook best eigenwijs zijn.
Ik val op mannen die spontaan zijn, rond de 21 tot 28 jaar zijn,, van knuffelen houden, verzorgd zijn (niet te verzorgd, niet van die geëpileerde geverfde wenkbrouwtjes), zorgzaam, recht voor hun raap zijn, sterk in hun schoenen staan, langer dan 1,75, van eten houden, van chillen op de bank met een filmpje en eten houden, (lezen jullie nog?), niet te hyper zijn, niet te sentimenteel zijn... oke  ik stop hier met mijn waslijst.

Maar ik vind het belangrijkste om iemand te hebben die echt om je geeft en waar je uren lang diepgaande gesprekken mee kan hebben, iemand waarvan je kan leren, iemand die zijn mening geeft als ie ergens niet mee eens is, iemand die zijn kwetsbaarheid durft te tonen.

Verder lijkt het mij ook leuk om asexuele vrienden hier te ontmoeten en een keer te meeten.

:highfive1:

Ivo

Ook ik had nooit gedacht dat ik dit ooit zou doen, maar hier ben ik dan. Hallo allemaal! De laatste tijd krijg ik toch steeds meer het gevoel dat ik graag een ander aseksueel persoon zou willen ontmoeten.

Het is voor het eerst dat ik via internet de behoefte voel om op een contactoproep te reageren. Dat komt omdat ik veel in jouw woorden herken, Jaimjaim. Er staan behoorlijk wat dingen op de waslijst die wel bij mij passen. De opsomming gaf me dan ook een goed gevoel. En urenlang diepgaande gesprekken hebben, daar houd ik absoluut van en gaat bijna vanzelf als ik iemand spreek waar ik me goed bij voel en die ik beter wil leren kennen.

Mijn woonplaats ligt in Zuid-Holland, dus Noord-Holland zou prima te doen moeten zijn. Ik ben 24 jaar en momenteel toch wel op zoek naar iemand met wie ik mijn gevoelens en ervaringen kan delen door goede gesprekken te voeren en leuke dingen te doen. Heerlijk samen eten, altijd goed! En vooral.. iemand die je af en toe een fijne knuffel kunt geven en met wie je het gevoel hebt op dezelfde lijn te zitten... Dat is met niet-aseksuelen toch vaak lastig. Zeker als de ander het niet van je weet.

Het lijkt me dus heel erg leuk om je eens te ontmoeten als de coronacrisis voorbij is...

Yezie

Hey helaas woon ik niet in de buurt ik kom uit de omgeving noord Brabant ik denk dat Asexuality den als een keer wil praten als vrienden lijkt me dat hartstikke gezellig
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

menno2108

Hey mijn naam is Menno en ik ben 20 jaar
Ben nu een beetje aan het ontdekken wat A seksueel nu precies voor mij betekend. Lijkt me leuk met je in contact te komen 😊
Freonlike groetnis