Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Uitzending over seksualiteit (te beluisteren tot woensdag 29 november!)

Gestart door Stev, november 24, 2006, 02:43:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Stev

Afgelopen nacht is op Radio 1 een uitzending over seksualiteit geweest met als gast Sanderijn van der Doef, seksuologe/psychologe van de Rutgers Stichting. Een ultieme gelegenheid want in het tweede uur mogen altijd vragen gesteld worden! Maar het programma wordt om 1 uur 's nachts uitgezonden en ik was te moe om op te blijven. Ik ben het nu op internet aan het luisteren en het gaat over een heleboel onderwerpen die ook hier op het forum besproken worden: liefde als voorwaarde voor seks, overseksualiseerde cutluur, seksuele voorlichting aan kinderen etc. etc.
Hier is de link, klik op de "uitzending van donderdag naar vrijdag".
http://www.ncrv.nl/ncrv?nav=kvuvHsHtGATmKnJkvCrvC

Zou er ook iets over de aseksualiteit komen? Omdat ik het nog niet weet plaats ik het onderwerp voorlopig hier (bekeken van de andere kant  ;)  )
Ook zijn er heel wat mensen hier op het forum die bang zijn/waren om naar een seksuoloog te gaan. Dit gesprek geeft duidelijk aan dat dat soort mensen ook heel aardig kunnen zijn  :wave:

Neem er tijd voor want de opname duurt 2 uur lang  ::)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Stev

Het onderwerp blijft in dit board  :-\

In het tweede uur ging het programma over "mijn eerste seksuele ervaring en hoe ging ik en mijn omgeving ermee om"
Ik moet zeggen, er was wel een aantal bellers die een potenciele forumlid zouden kunnen zijn  ;)
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Zonnekind

Ik ga het onthouden en op een mooie dag waarop ik nog eens tijd vind komen beluisteren en hopelijk is het dan nog op tijd :D
Hoe beter men de mensen kent, hoe liever men de dieren ziet.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Ereinion

Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Stev

Ik had eigenlijk willen bellen in dat tweede uur. Maar achteraf gezien zou die bijdrage niet echt passend zijn geweest, denk ik. Onze kans komt nog!

Wel jammer dat je zo iets slechts 1 week lang via de NCRV-site kan beluisteren  :-\
Een grens is eigenlijk een wens om verder te gaan (Loesje)

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?