Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

vrouw zoekt vrouw

Gestart door Djamie1967, maart 09, 2020, 01:59:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Djamie1967

ik ben er al een tijdje achter dat ik aseksueel ben, en nu al weer een tijdje alleen, en zou het leuk vinden om op deze manier een leuke vrouw te ontmoeten die hetzelfde ervaart als ik, ben gelukkig niet de enigste dat zie ik wel aan deze site :)
Ik heb wel een leuke vriendengroep, maar om dit bespreekbaar te maken vind ik toch een dingetje mss ooit....
over mij ik ben 53 jaar woonachtig in West-Friesland ik ga af en toe nog wel eens uit in Amsterdam of Enschede
wil je een keer samen gaan kan dat altijd, ik hou van uit eten gaan terrasje pakken of een leuke stad ontdekken
ga ook graag naar festivals en concerten dan moet je denken aan Tuckerville en aan Krezip of Ladies of souls of Alanis Morisette
ik probeer elke dag minimaal 5 km te lopen en iets verder ook geen probleem, kan ook ongegeneerd op de bank Netflixen vooral Noorse en/of Zweedse politie series kijk ik graag
voel je je aangesproken stuur me een prive bericht of gewoon hier op het forum tot horens en hoop op leuk contact !

buiten een eventuele relatie ben ik ook op zoek naar gelijkgestemden om ervaringen uit te delen en maakt in dit geval niet uit of je hetero man of vrouw of wie dan ook bent, wil graag over dit onderwerp(aseksueel) praten even mijn hart luchten zeg maar

Morgan

Hoi hoi

Mijn naam is Morgan, ik ben 58 jaar en voor het grootste deel aseksueel. Ik ben transgender en hoop binnenkort mijn operatieplanning te krijgen. Ik zag je bericht en heb maar geregeerd. Ik ben ook al een tijd op zoek naar een lieve vrouw, maar in de 'niet aseksuele' wereld wordt iemand al snel aan de kant gezet. Ik heb wel behoefte aan knuffelen, de rest heb ik geen ervaring mee.

Je mag best reageren of mailen, altijd goed
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com