Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Vlaamse zender VIER - programma Kat Kerkhofs

Gestart door Martine, maart 10, 2020, 02:32:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Martine

Hallo allemaal,

In Vlaanderen zijn er nog vele taboes wanneer het gaat over verschillende relatievormen en we zouden deze graag willen doorbreken in een nieuwe reportagereeks op de Vlaamse zender VIER. Een van de taboes die we willen doorbreken is aseksualiteit. Hoewel andere relatievormen zoals homoseksualiteit, polyamorie of open relaties ondertussen (bijna) volledig aanvaard worden, is er nog steeds veel onbegrip voor aseksualiteit. Na zelf met mensen gesproken te hebben is het duidelijk geworden dat dit onbegrip vooral komt uit een onwetendheid. Omdat er tot op vandaag nog zo weinig over gesproken wordt weten heel veel mensen niet waar het precies om gaat.

Om deze verschillende thema's bespreekbaar te maken zal Kat Kerkhofs – in Vlaanderen bekend van verschillende tv-programma's en als vrouw van Rode Duivel Dries Mertens – een weekend doorbrengen bij een koppel om hen in hun eigen omgeving te zien en aan te tonen dat we allemaal maar gewoon mensen zijn. Ik ben dus op zoek naar een koppel dat Kat een inkijk wil geven in wat aseksualiteit is en wat dit doet met iemand.

Sta jij open om mee te werken aan deze reeks, neem dan gerust contact op via stefanie.adriaens@lectermedia.com of 0032 478 54 85 15.
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Martine

Hoi, deze oproep is nog steeds van toepassing.

Dus ben je geinteresseerd, geef Stefanie dan zeker een seintje:

stefanie.adriaens@lectermedia.com
of
0032 478 54 85 15.

Uiteraard zal er rekening worden gehouden met de opgelegde regels vanuit de overheid inzake Covid-19.



*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*