Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Dinsdag 21 april Online gesprek via Zoom

Gestart door Niko, april 16, 2020, 09:45:19 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Niko

Themagesprek – Hoe weet jij dat je je seksueel/romantisch aangetrokken voelt tot iemand?

Op dinsdag 21 april om 18u30 gaan we in een online Zoom sessie in gesprek met elkaar.
Voor meer details, schrijf je in op de besloten meetup groep https://www.meetup.com/Belgium-Asexuality of onze besloten facebookgroep https://www.facebook.com/groups/Belgiumaces/
Niko

*Heb je een vraag, mail dan naar info@asexual.be Ik ben niet altijd op het forum en de notificaties op deze site werken niet, dus een e-mail is de beste weg. Dank je wel*

Edewecht

Beste Niko,

Ik zie dat dit je derde oproepje is voor een online gesprek, via Zoom.
Op zich vind ik dit een mooi initiatief, nu we even geen 'live' bijeenkomsten kunnen houden.
Maar er is wel eén ding wat me opvalt: je hebt jezelf nog helemaal niet voorgsteld. Nu is dit voorstellen weliswaar niet verplicht - er zijn bijvoorbeeld wel meer geregistreerde leden die alleen maar meelezen - maar in verband met je oproepjes zou ik het persoonlijk wel prettig vinden om enigszins te weten wie 'Niko' is.

Het verschil tussen dit forum en Zoom is namelijk, dat op dit forum elk lid anoniem kan meepraten, en bij Zoom niet: daar ben je zichtbaar met je kop :)
Voor je dus vraagt aan deelnemers om uit hun anonimiteit te komen, lijkt het me correct dat ook wij iets weten over jouzelf, wat jou beweegt, en dat je misschien bijvoorbeeld, een korte indruk geeft over de vorige Zoom-sessies.

Alvast bedankt!
vriendelijke groet,
Martin

Terzijde 1: ikzelf doe uberhaupt niet mee aan Zoomsessies, ook niet in andere kringen,
terzijde 2: ik heb (en wil) geen faceboek, dus ik kan en wil (niet via dat medium) meer info verkrijgen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Martine

Dag Martin,

hier Martine :-)

Ik heb gevraagd aan Niko om mij te helpen met het organiseren van deze activiteiten. Het vraagt namelijk wel tijd om naast mijn fulltime job al deze communicaties te doen. Ikzelf ben 45 jaar, woon in Gent (Belgie) en heteroromantisch aseksueel en ik heb dit jaar een vzw opgericht voor aseksuelen in België.
De zoom sessies gaan fantastisch. Het is een initiatief in deze coronatijd en de personen die deelnemen zijn tevreden en vragen om dit te blijven doen. Dus ja, omdat het succes kent, doe ik voort :-)


Groetjes,
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Edewecht

Je hebt in ieder geval een tipje van de sluier opgelicht, Martine...
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Martine

Ook mensen van Nederland zijn welkom hoor  :grouphug:

Er is een naamverwijzing van de groepen naar België omdat Asexual vzw (vereniging zonder winstoogmerk) Belgisch is. Maar iedereen is welkom.

En nu dit online is, hoef je niet eens de deur uit :-)

Over een uurtje start ik met het versturen van paswoorden.

Groetjes,
Martine
*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*

Waalwijker


Martine

*Heb je een vraag, stuur dan best een e-mail naar info@asexual.be , dat zie ik het vlugst. Dank je*