Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

oproep talkshow SBS6

Gestart door redactiegordonpatty, maart 13, 2020, 01:54:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

BjornAgain

Wat goed dat je research doet en in je omgeving ook polst hoe r over een dergelijk programma gedacht wordt.

Ik kwam ook het volgende stukje over dit programma tegen in de Veronica gids. Het zou dus een "Dr. Phil"-achtig programma moeten worden. Wat mijn inziens dus suggereert dat ze aseksualiteit als een probleem zien, waar je geholpen mee kan worden.

Ik zou het ook wel op prijs gesteld hebben dat de persoon achter deze oproep (ook niet verschuilend onder een generiek email adres) de bezorgdheid weg zou nemen.

Edewecht, je bereidwilligheid om in de media je verhaal te doen verdient alle lof, maar nog meer het feit dat je een weloverwogen beslissing neemt om wel of niet voor een programma te kiezen!

AceVentura

Straks moeten we het forum ook nog sluiten vanwege dat virus :o
(technisch gezien komen we hier met meer dan 100 personen bij elkaar ....)

Begrijpelijk dat je bent gaan twijfelen na wat je gezien en besproken hebt, ik ben benieuwd hoe dit verder gaat lopen. Net zoals BjornAgain vind ik het ook jammer dat er vanuit de persoon die het oproepje geplaatst heeft geen reactie komt op de zorgen die geuit worden.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Dr. Phil. Ja, daar kijk ik wel eens naar. Die heeft altijd de meest heftig gestoorde mensen in zijn programma zitten en die krijgen dat hulp, die ze met goed fatsoen eigenlijk niet voor de camera's kunnen weigeren. Dat zou zoals het programma in elk geval suggereert ook wel het laatste zijn wat verstandig is.

Dus ja, hopelijk gaan ze in dat programma niet zo om met geaardheden. Van Gordon weet ik in elk geval dat hij (ook?) op mannen valt, dus ik denk dan positief vooringenomen dat dat niet zo zal zijn. Maar Dr. Phil is een soort rariteitenkabinet, dus dan zou ik wel voorzichtig zijn met zo'n insteek. Zijn we straks een vermakelijke kermisattractie? En inderdaad, ze kunnen heel wat knippen en plakken.

Tja, misschien komt er nog commentaar vanuit SBS, maar misschien ook niet.
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie