Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Aseksualiteit in film

Gestart door ld, maart 22, 2020, 12:18:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ld

Beste leden,

voor een aankomend filmproject ben ik op zoek naar verschillende mannen tussen 18 en 50 die (anoniem) willen in gesprek gaan rond hun beleving van (a)seksualiteit en relaties. In een aankomend filmproject zullen wij focussen op verschillende aseksuele mensen en hun belevingen. In de hoop op die manier het onderwerp extra bespreekbaar te maken willen wij het onderwerp zo elegant mogelijk behandelen!

Ik kijk ernaar uit om in gesprek te treden.

Liefs

Koffie

Welkom en leuk dat je interesse hebt in aseksualiteit! Zoals je ziet heb ik je oproepje even naar het oproepenboard verplaatst. Ik kan niet meedoen, ik ben geen man en ik ben ook al 51. ;)
Maar ik hoop dat er mannen zijn die wel mee willen doen. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

BjornAgain

Hoi Id,
Vertel eens wat meer over je project. Voor wie is het bedoeld? Aan wie wordt het vertoond? Zit er een bepaalde organisatie achter of is het een privé project?

Hoe zie je een (anonieme) bijdrage voor je?

Ik val prima binnen je doelgroep maar ben graag volledig op de hoogte voor ik toezeggingen maak.

Edewecht

Hallo ld, welkom, en fijn dat je intersse hebt in het onderwerp.

Alleen, ik sluit me geheel bij BjornAgain aan. Je hebt meer kans op reakties als je de mensen die je zoekt, wat meer achtergrond laat zien van je vraag, en als je ook iets over jezelf vertelt.

vriendelijke groet,
Edewecht
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Bedankt voor je interesse in aseksualiteit  :klap:

Bij mij leven dezelfde vragen als bij BjornAgain dus ik hoop dat je daar nog op in kan gaan.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

ld

Hey allen,

Mijn naam is Lukas. Ik ben een jonge filmmaker en ben erg geïnteresseerd in de thema's identiteit en seksualiteit.
In 2018 hebben wij al één langspeelfilm gemaakt die 'Girl' heet en nu werk ik volop aan verschillende andere projecten.
Voor één van die projecten ben ik zeer geïnteresseerd om in gesprek te gaan met mensen die meer kunnen/willen vertellen over hun
ervaringen met aseksualiteit. Ik begrijp dat dit erg intiem is maar wil die dialoog met veel discretie en respect aangaan. Het project
staat in kinderschoenen, waar het heen gaat is nog niet helemaal duidelijk, maar de bedoeling is dus wel een fictie project met een aseksueel personage. Ik hoor graag of jullie interesse hebben in een gesprek!

Groeten,
Lukas

BjornAgain

Hoi Id,

Dank je voor je verdere uitleg, blij om te zien dat je de moeite neemt om te reageren op vragen die gesteld worden. Helaas gebeurt het vaak dat er een oproep geplaatst wordt en als er dan wedervragen koment, er 0 antwoord van de topic starter volgt.

Dat jij dit wel doet, wordt er gewaardeerd!

Ik heb inmiddels op je pb gereageerd.

Koffie

Bedankt voor je uitleg! Dat wordt gewaardeerd!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Dankjewel ld. :)

Ik begrijp hieruit dat een geïnterviewde niet in beeld komt, maar dat je de verhalen gebruikt voor een fictief verhaal, waarin iemand een aseksueel personage speelt.

Dat maakt het voor sommigen misschien gemakkelijker om op jou te reageren.

Zelf ben ik 57, val dus buiten je doelgroep.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

heinasirkka

Hey Lukas,

Ik heb er interesse in! Ik ben acteur in film en theater. Het gaat te gek klinken, maar tijdens de afgelopene zomer heb ik zelf in een langspeelfilm gespeeld, waar de karakter een gefrustreerde aseksuele man is. Het is nog altijd in post-production, dus kan ik er voorlopig niets van tonen. Maar ik vertel er meer details over als we eens kunnen praten. Sindsdien ben ik al een tijdje op zoek naar uitdagingen met buitengewone karakterrollen. Tot nu toe heb ik niets gevonden. Uw zoekertje klinkt zéér interessant dus.

Indien het u intereseert, heb ik net gisteren mijn verhaaltje gedeeld hier op het forum: https://du.asexuality.org/forum/index.php?topic=6692.0

Laat me gerust weten aub,
Groetjes

ChefBaas

Hee Lukas,

Ben je op zoek naar mensen die misschien een rol in je film kunnen spelen of alleen mensen die over hun ervaringen willen vertellen?
Acteren is zeker niet mijn talent, dus als je naar dat tweede op zoek bent wil ik best een keer in gesprek met je gaan.

Ik ben 26 jaar, en vooral een beetje in de war wat mijn seksualiteit betreft; misschien aseksueel, misschien demiseksueel en misschien wel geen van beide.
Ik heb één relatie gehad die stuk is gelopen op het intimiteitsdeel, niet heel veel ervaring dus.
Laat het vooral weten als je meer wil weten.
los op voor i: 9x-7i > 3(3x-7u)