Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

interview/gesprek aseksuelen onderling

Gestart door Jan H, maart 25, 2020, 11:28:45 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Jan H

Bedankt voor het meedenken allemaal, ik ga misschien zelf een keer een vlog maken, aangezien mensen het geen goed idee vinden. Al is elkaar ontmoeten altijd wel een goed idee.

Kim10

Misschien is het een idee om er een speelfilm(pje) van te maken. Of een documentaire.
Het idee om "beginnende" aseksuelen iets aan te bieden blijf ik goed vinden.
Er bestaat een serie over een lesbisch mesje en wat zij allemaal meemaakt. Anne+ heet die. Ik kan me voorstellen dat een zekere doelgroep er van smult. Nu ik er over nadenk; ik heb nog nooit een documentaire over aseksualiteit gezien.
Wie heeft er zin om mee te denken over een goed script? En als het naar genoegen is; aanbieden aan een zenderbaas.

AceVentura

Documentaires over aseksualiteit zijn er zeker, helaas wel allemaal Engelstalig. Zoek maar eens op:
- Taking the cake
- Rated X (Naar mijn mening de beste voor iemand die nog niet bekend is met aseksualiteit)
- (A)Sexual
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Kim10

Dank je Ace. Ik kende ze geen van allen

AceOfCups

Citaat van: Jan H op april 08, 2020, 12:22:45 PM
Bedankt voor het meedenken allemaal, ik ga misschien zelf een keer een vlog maken, aangezien mensen het geen goed idee vinden. Al is elkaar ontmoeten altijd wel een goed idee.
Hoi Jan, ik lees deze al wat oudere topic nu pas. Ik begrijp alle reacties van iedereen, maar ik vind het helemaal geen slecht idee van je. Zelf luister ik tijdens mijn werk graag naar podcasts; vaak wat langere en diepgaandere gesprekken tussen twee of meer mensen over een bepaald onderwerp. Dat zou hiermee ook kunnen, dan heb je iig geen beeld maar alleen de stemmen.

Al denk ik dat wat je er mee kunt bereiken -of het nu jouw concept is, een vlog of een documentaire- erg afhankelijk is van waar het terecht komt. Vlogs over aseksualiteit kom je wel tegen als je ze zoekt, maar als je helemaal nog niet met het begrip bekend bent ga je niet zo gericht zoeken. Dan is het idd fijn dat je de informatie gewoon ergens tegenkomt, bij algemenere platformen, in een tijdschrift of krant

Ben wel benieuwd of je nog iets met dit idee gedaan hebt :)

Citaat van: AceVentura op april 08, 2020, 05:17:09 PM
Documentaires over aseksualiteit zijn er zeker, helaas wel allemaal Engelstalig. Zoek maar eens op:
- Taking the cake
- Rated X (Naar mijn mening de beste voor iemand die nog niet bekend is met aseksualiteit)
- (A)Sexual
Nog meer inspiratie, waar haal je het toch allemaal vandaan! Ik ga ze zeker eens opzoeken :)
Ecce homo

Cobie

Citaat van: Edewecht op april 02, 2020, 05:43:18 PM
Een persoonlijk,vertrouwelijk gesprek enerzijds en het opnemen ervan anderzijds, bijten elkaar. ...
Precies, dat denk ik ook. Mooie post en mooie muts!

Kim10

Helemaal mee eens! En vraag me ook altijd af wat er met de opnamen gaat gebeuren.