Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

hoi allemaal

Gestart door Belgje, april 15, 2020, 10:32:22 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Belgje

Ik ben al vele jaren een trouwe bezoekster van deze site,al die herkenbare verhalen lezen...het deed en doet me goed te weten dat ik toch niet alleen sta in mijn aseksualiteit.
Net als bij zovelen had/heeft dit een grote impact op mijn leven qua relaties...In het verleden ging ik dikwijls over mijn grenzen omdat het nu eenmaal 'normaal' was in een relatie om seks te hebben maar de afkeer werd alleen maar groter met de jaren....Denk dat we allemaal wel ons eigen verhaal hebben op dit gebied... :) .Ik heb mijn aseksualiteit aanvaard,heb er geen probleem mee,al besef ik goed dat dit aspect het niet makkelijk maakt om iemand te leren kennen,iets waar ik nu toch wel naar begin te verlangen eerlijk gezegd... :)

Maar goed,ik zou me even voorstellen...
Ik ben een 51-jarige Belgische vrouw,woonachtig in West-Vlaanderen.
Ik kan genieten van wandelen,een terrasje doen,een goed gesprek bij een glaasje wijn,koken en lekker eten,hou van dieren,een hele dag chillen thuis maar ook van een festival tijdens de zomer want muziek is heel belangrijk in mijn leven.
Ben niet het type dat nood heeft aan veel mensen,maar enkele goede vrienden waarmee men een echte band heeft..meer moet dat voor mij niet zijn.
Zo hebben jullie nu een kleine voorstelling van "Belgje" :D
Vele groetjes  :wave: :wave: :wave:













Koffie

Een herkenbaar verhaal voor mij. Ook ik ben trouwens 51. Welkom hier, al was je al bekend, maar nu kennen wij jou ook. :)
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Belgje

Citaat van: Koffie op april 15, 2020, 12:58:54 PM
Een herkenbaar verhaal voor mij. Ook ik ben trouwens 51. Welkom hier, al was je al bekend, maar nu kennen wij jou ook. :)
aangename kennismaking koffie :wave:

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

ElNino81

Welkom Belgje.

Hopelijk vind je hier de plek om je te uiten, gehoord te worden en eventueel nieuwe vrienden te ontmoeten.

BjornAgain

Hoi Belgje,

Welkom op dit forum! Ook al lees je blijkbaar al een poosje mee.
Idereen heeft zijn eigen verhaal, dat is zeker waar, maar uiteindelijk liepen of lopen we allemaal tegen dezelfde problemen aan en zit er daardoor in elk verhaal ook weer een kern van herkenbaarheid. Ongeacht je herkomst, leeftijd, geslacht, seksuele ervaring, allemaal zijn we er vroeg of laat achtergekomen dat seks niet geheel noodzakelijk is voor het hebben van een relatie. Hoe erg de maatschappij dat toch van je verwacht.

Dit is zeker de plek om die dingen bespreekbaar te maken, met mensen die er hetzelfde in staan als jij. Om gelijkgestemden te ontmoeten en misschien uiteindelijk wel de man of vrouw van je dromen, die het heerlijk vind om te knuffelen, maar daarna niets verder van je verwacht.

Voel je vrij om lekker rond te lezen, maar ook om je ervaringen en vragen te delen. Iedereen wordt hier met heel veel begrip en respect behandelt, kortom wees welkom!

Kim10

Knuffelen doe ik ook niet. Zoen niet. Breng het nog net op iemand een hand te geven. maar ook dat liever niet.

AceVentura

Welkom op het forum Belgje,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat leuk dat je je nu voorstelt na een tijdje meegelezen te hebben. Aseksualiteit hoeft een relatie niet in de weg te staan, al zal het vinden van de juiste persoon misschien wat minder makkelijk zijn.

Veel plezier hier :wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler