Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

programma discovery 9 gezien

Gestart door Thiotric, november 25, 2006, 10:25:21 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Ereinion

Citaat van: Thiotric op november 25, 2006, 02:49:17 PM
zit ook iets in ereinion... zal ik dan maar hopen dat de maan mijn pad verlicht? ( je onderschrift heeft in elk geval iets met de maan te zien denk ik ! ;) )


Je hebt het helemaal goed!  :klap: Eigenlijk hoorde het Anar kaluva tielyanna te zijn (de zon zal uw pad verlichten), maar tijdens de hittegolf afgelopen zomer gaven ze allemaal mij de schuld, dus heb ik het maar aangepast in de maan. (Het is trouwens Tolkiens elfentaal  ::) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

myra

Dank u voor je inleveingsvermogen Thiotric :wave:

Sismo

Ereinion: Je mag nu het zonnetje wel weer instellen!  ;)
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Jovi_Hobbes

Nee, maak er maar meteen sneeuw van. Ook daar komt licht vanaf want het reflecteert het zon en het maanlicht (wat eigenlijk al een reflectie van het zonlicht is  ??? )

@Thiotirc. Ik vind het heel goed dat je dit soor vragen stelt. Zoals Stev zegt houdt het ons "wakker". Door dit soort vragen ga je toch weer over jezelf nadenken en ontdek je soms ook weer nieuwe dingen. Ik moet alleen wel zeggen dat het soms heel erg moeilijk is om antwoord te geven. Ik voel zelf wel hoe het zit, maar dat is soms zo moeilijk in woorden uit te drukken  :-\
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Thiotric

... ben stiekeme tolkien fan..... niet verdervertellen ! ;)
@iedereen: fijn dat het hier kan en mag , en dat er zoveel ruimte is voor "domme opmerkingen", kan Aven misschien vredesmissies gaan organiseren of zo? ;)
A. Einstein: Common sense is the collection of prejudices acquired by age eighteen

Jovi_Hobbes

 :klap:


Hé jongens, moet je nou horen: Thiotric is een TOLKIENFAN  ;D
Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

WAT ZEG JE NOU? IS THIOTRIC TOLKIENFAN?  :o
Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-

Ereinion

Citaat van: Thiotric op november 26, 2006, 04:19:34 PM
... ben stiekeme tolkien fan..... niet verdervertellen ! ;)
@iedereen: fijn dat het hier kan en mag , en dat er zoveel ruimte is voor "domme opmerkingen", kan Aven misschien vredesmissies gaan organiseren of zo? ;)


Ik vind het geen domme opmerkingen en ik leer er inderdaad ook van. Dus gewoon alles blijven roepen, Thiotric.
(ook dat je Tolkienfan bent, natuurlijk  ;) )
Alleen mensen zonder fantasie, vluchten in de realiteit.

Jovi_Hobbes

Is there anybody out there, just like everybody out there?
Just one somebody out there, just like me?

Sismo

Maak van elke dag een sprookje: red draken en versla verwende prinsessen, kus af en toe een kikker en pluk de rijpe bramen -Loesje-