Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hoi Hoi

Gestart door Acv1993, april 16, 2020, 03:35:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Acv1993

Hoi hoi,

Ik zal me eerst maar even voorstellen:)
Ik ben een 26-jarige vrouw en ik woon in Gelderland. Ik ben blij dat ik deze site heb gevonden. Ik heb zelf veel moeite met daten en relaties, omdat ik altijd op zie tegen het moment dat mannen meer willen dan alleen knuffelen. In het verleden heb in relaties seks gehad 'omdat het erbij hoorde' en niet omdat ik hier zelf behoefte aan had. Ik ben blij om te zien dat ik hierin niet de enige ben.
Verder werk en studeer ik, in beide heb ik veel plezier. Ik houd ontzettend van reizen (helaas gaat m'n reis naar Mexico volgende maand niet door i.v.m. corona :() . Ook ben ik altijd in voor een drankje, terrasje, filmpje, festival, wandeling. 
Het lijkt me leuk om via dit forum in contact te komen met gelijkgestemden en ben benieuwd naar de ervaringen van anderen.

Liefs Acv

BjornAgain

Hoi Acv,
Allereerst welkom op het forum. Ik denk dat menigeen hier zich wel herkent in het stukje van "moeite met daten en relaties." De ene date wil uiteindelijk nog eerder dan de andere meer dan alleen maar knuffelen. Heel de maatschappij is ingericht, dat je in een relatie seks hoort te hebben, het is zeker niet gek dat je het gedaan hebt, met het idee dat het er bij hoort, zonder zelf die behoefte te hebben. Vrees niet, je bent echt niet de enige en raar of ziek al helemaal niet.

Wat naar voor je, dat je reis naar Mexico nu niet door kan gaan. Hopelijk komt er snel een moment dat alles weer redelijk normaal is en we toch weer het normale leven weer enigzins kunnen gaa oppakken. Niet alleen het reizen, maar ook je andere hobby's zullen neem ik aan op een lager pitje, zo niet helemaal uit staan.

Dit forum is inderdaad de plek om in contact te komen met gelijkgestemden, zowel virtueel of zodra het sociale isolement is opgeheven ook in het echt. Tot die tijd zou ik zeggen, lees lekker mee en vooral als je vragen hebt of de behoefte hebt om je eigen ervaringen te delen, doe dat gerust. Zelf heb ik gemerkt dat er hier een leuke, lieve, gezellige groep mensen rondhangt die voor iedereen klaar staan en eigenlijk geen vraag té gek is om gesteld te worden. Aangezien we allemaal ervaringsdeskundigen zijn, weten we allemaal wat je meemaakt en meegemaakt hebt en daardoor een luisterend oor en bereidwillend om je adviezen te geven waar nodig.

Nogmaals: Wees welkom!

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Acv,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Wat jammer van die vakantie die niet doorgaat. Zo heb je gelukkig wel extra veel tijd voor dit forum :D
Gelijkgestemden ga je hier zeker vinden, en ervaringen zijn er genoeg. Je kan ze terug vinden in alle verhalen hier en als je vragen hebt mag dat uiteraard ook altijd.

Veel plezier :cake: :cake:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

Seks en relaties, de moeite daarmee, dat zullen velen hier herkennen.

Balen van je reis. Corona heeft op alles heel veel invloed. Hopelijk is het uitstel geen afstel en ben je later in de gelegenheid.

Welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Stevie1992

Hey
Major movie fan hier, normaal loop ik met een pathe unlimited abbo op zak :)
I need no reasons, I simply.. am

mobo

welkom op de site

Wat herkenbaar dat van daten en relatie. Ik  vond het zelf ook altijd wel leuk om af te spreken met
iemand maar keek er al tegen op als het over de seks zou gaan.
Wat  jammer dat je vakantie niet door gaat.