Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Free Hugs!

Gestart door Edewecht, mei 08, 2020, 08:01:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Edewecht

Als 'het' weer mag... misschien een idee om een speciale Knuffelmeeting te houden? ;D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Kim10

Nee moet alweer braken bij het idee  ;) ;) ;) ;) ;)

AceVentura

Ik ben voor een knuffelmeet :cheerleader:

:knuffel: :grouphug:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

Citaat van: Kim10 op juni 19, 2020, 11:38:12 AM
Nee moet alweer braken bij het idee  ;) ;) ;) ;) ;)

Doe dat. Maar niet in dit topic.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Gisteren was er een mooi programma op de Belgische zender een over knuffelen.

Blijkbaar zijn ze daar al wat verder met het opheffen van de corona beperkingen en daar hadden ze mensen uitgenodigd om voor de camera van een professionele fotograaf de eerste knuffel aan een dierbare te geven en die vast te laten leggen.
Ik vond het een mooi programma om te zien, en hier kan je het terug kijken: https://www.een.be/hou-me-nog-eens-vast/ontroerende-verhalen-achter-warme-knuffels
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Yezie

Van mij krijgen jullie ook een knuffel  :grouphug: :grouphug: :wave: :cheerleader: :knuffel: :highfive1:
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

AceVentura

 :cheerleader: nog meer knuffels  :knuffel: :knuffel: :knuffel: :grouphug: :grouphug: :grouphug:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

:knuffel: Ik  :grouphug: doe :knuffel: alweer :grouphug: mee! :knuffel:
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Uffie

Hugs loading....  :knuffel:  :grouphug:

Is there any escape - A guy called Gerald

Kim10

Wat een scheet, ik ben gek op katten.

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Yezie

Wat vervelend zeg weet iedereen Rauwt op zij eigen manier ik wes je veel sterkte en weet die genen is nu op een goeien plek en de herinnering blijven altijd op die manier is toch dij je en van mij krijg je een helgroten lucht knuffel  :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :knuffel: :grouphug: :knuffel: :knuffel:
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Edewecht

(Yezie, ik denk dat je antwoord op een andere plek terecht had moeten komen. Dit is een topic over Free Hugs :) )
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Yezie

Ik denk dat je Gelijk heb er was iemand aan rouwe en ik wilde hem of haar een lucht knuffel geven ik den dat op.  PerOngeluk op het verkeerde Topic heb gedrukt of dat hij of zij het heeft verwijderd ik kan het wel even verwijderen was goed bedoeld
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier