Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

ZimouFR asks question

Gestart door ZimouFR, mei 24, 2020, 12:12:47 AM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

ZimouFR

EDIT : sorry ik heb per ongeluk een bericht gestuurd, een beheerder kan het xD verwijderen

Koffie

Ik volg je even niet. ;) Aan wie heb je een bericht gestuurd? Of bedoel je dat je bovenstaand bericht geplaatste hebt hier op het forum?
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

ZimouFR

Citaat van: Koffie op mei 24, 2020, 01:25:27 AM
Ik volg je even niet. ;) Aan wie heb je een bericht gestuurd? Of bedoel je dat je bovenstaand bericht geplaatste hebt hier op het forum?
Ik heb een bericht gestuurd en vervolgens bewerkt :)

Edewecht

Volgens mij gaat het over een PB die ZimouFR gestuurd heeft, aan AceVentura en mij. ZimouFR is - heb ik begrepen - lid van het 'internationale' admin-team, en hij heeft vragen en tips van technische aard, die ook mij boven de pet gaan. AceVentura is de enige die daar zinnige dingen op kan zeggen.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Een kleine side note: Bedenk dat ZimouFR zelf geen Nederlands schrijft, hij gebruikt daarvoor een automatische vertaling, dus dat wil nog wel eens kromme vertalingen opleveren.
Zelfs met dat in gedachte weet ik niet wat hij bedoeld ;)

@ZimouFR: I think it's better to post in English than use the automatic translation, your messages don't really make sense now :)
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Koffie

We hebben speciaal een non-Dutch gedeelte waar je heerlijk in het Engels mag praten (We even have a non-Dutch subforum for speaking English if you like!).
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

Ou français aussi. Je suppose tu es français, ZimouFR? :D
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)