Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Hey :)

Gestart door Marjolein, mei 30, 2020, 11:49:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Marjolein

Hey,

Mijn naam is Marjolein en ik ben een 20 jarige student uit Enschede. Ongeveer 3 jaar geleden kwam ik voor het eerst de term asexualiteit tegen en sindsdien heb ik het niet uit mijn hoofd kunnen zetten. Het heeft me nog wel 2 jaar gekost om te realiseren dat dit toch wel bij mij past en vanaf dat moment werd het ook in mijn relatie lastiger. Uiteindelijk is de asexualiteit ook wel een belangrijk deel van de reden dat de relatie stuk gelopen is, en dat vind ik soms nog wel lastig. Want wat betekent dat voor de toekomst?

Na veel googelen ben ik uiteindelijk hier op het forum terecht gekomen en na een paar maanden vooral rond gekeken te hebben, toch maar besloten mij aan te melden.

Ik denk dat ik vooral veel zal lezen op het forum, om voor mezelf meer duidelijkheid te krijgen en niet veel zal plaatsen, maar wie weet spreek ik jullie nog ergens.

Groetjesss

Koffie

Welkom!

Lees rustig rond en als je wat wilt vertellen of vragen, dat kan altijd!

Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Welkom op het forum Marjolein,  :cake: :cake: :cake: :cake: :cake:

Tja, wat het betekend voor de toekomst ... vooral blijven kijken naar de mogelijkheden, want die zijn er. Mogelijk kan ons contacthoekje je helpen.

Gewoon meelezen is uiteraard prima.
:wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Welkom Marjolein,

Hopelijk vind je op het forum genoeg aanknopingspunten om verder te kunnen.
Ik vind het altijd erg knap als mensen zich op jonge leeftijd het besef hebben aseksueel te zijn, wat dat betreft hoef je ook zeker niet bang te zijn voor de toekomst. Inderdaad er is altijd iets als een contacthoekje waar je andere leuke aseksuelen kunt leren kennen.

knulligeertje

Welkom op het forum :D

menno2108

Hey Marjolein,

Ik ben Menno en ben ook 20 weet sinds een paar jaar ook af van het begrip en heb me aangemeld om met mensen in contact te komen die hetzelfde voelen.
Welkom op het forum en als je zin hebt om te praten over iets stuur me gerust een berichtje 😊
Freonlike groetnis

Yezie

Hey Marjolein welkom op het form als je vragen heb kan dat altijd
Ik wens je allen Succes en geluk
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Lydia96