Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Even voorstellen: Morgan

Gestart door Morgan, juni 04, 2020, 04:09:28 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morgan

Hallo mensen

Mijn naam is Morgan Hoornweg, ik ben nieuw op dit forum. Sinds kort weet ik dat ik aseksueel ben, al heeft dat 58 jaar geduurd. Ik weet nu waar mijn verlegenheid vandaan komt. Ik ben nooit seksueel gedreven geweest, als is er af en toe wel eens wat. In 2017 ben ik in transitie gegaan van man naar vrouw en ik ben nog niet klaar.

Ik heb wel romantische gevoelens, maar mede door mij autisme ben ik erg verlegen. Ik sta wel open voor een relatie met een vrouw, intimiteit was altijd een probleem. Ik ben 27 jaar getrouw geweest en dat was door bovenstaande dingen een ramp.

Dat was het in het kort.

Morgan
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Edewecht

Van harte welkom Morgan :cake: Hopelijk vind je op dit forum wat je zoekt, en kun je je gedachten en/of ervaringen uitwisselen met andere aseksuelen. Er zijn hier ook agenders (of weleens geweest), of in ieder geval non-binarys. Op dit forum is veel mogelijk! :)
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Koffie

Een hele weg achter de rug, maar weer vallen er waarschijnlijk puzzelstukjes op hun plaats. Hier ben je sowieso welkom!
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

AceVentura

Welkom op het forum Morgan,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik hoop dat je hier op het forum kan vinden wat je zoekt
:wave:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

BjornAgain

Hoi Morgan,
Als er een plek is op het Internet waar je je niet hoeft te schamen voor wie je bent is dat dit forum wel.

Dit is de plek om je eigen aseksualiteit te ontdekken eniet te accepteren.

Mocht je dingen willen weten, of juist ervaringen delen, dan horen we dat graag..

Morgan

Citaat van: Koffie op juni 04, 2020, 07:10:23 PM
Een hele weg achter de rug, maar weer vallen er waarschijnlijk puzzelstukjes op hun plaats. Hier ben je sowieso welkom!

Dank je wel
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Morgan

Citaat van: Koffie op juni 04, 2020, 07:10:23 PM
Een hele weg achter de rug, maar weer vallen er waarschijnlijk puzzelstukjes op hun plaats. Hier ben je sowieso welkom!

Dank je wel
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Morgan

Citaat van: AceVentura op juni 04, 2020, 07:30:32 PM
Welkom op het forum Morgan,  :cake: :cake: :cake: :cake:

Ik hoop dat je hier op het forum kan vinden wat je zoekt
:wave:

Ik kijk nog even waar ik van alles kan vonden. dank je wel
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Kim10

Hoi Morgan, ik ben ook een non binair. Zelf heb ik daar geen enkel probleem mee. Dacht jaren lang dat "iedereen" zo was maar dat viel tegen. Aan geslachtsverandering heb ik uiteraard weleens gedacht maar het leek me toch iets teveel omhaal. Hoe f ook niet met hen of hun te worden aangesproken. Maar goed, hoop dat je je snel thuis voelt hier op het forum.  :cake: :cake: :cake:

Morgan

Citaat van: Kim10 op juni 12, 2020, 10:57:19 AM
Hoi Morgan, ik ben ook een non binair. Zelf heb ik daar geen enkel probleem mee. Dacht jaren lang dat "iedereen" zo was maar dat viel tegen. Aan geslachtsverandering heb ik uiteraard weleens gedacht maar het leek me toch iets teveel omhaal. Hoe f ook niet met hen of hun te worden aangesproken. Maar goed, hoop dat je je snel thuis voelt hier op het forum.  :cake: :cake: :cake:

Dank je
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com