Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Gender issues: alleen man of vrouw

Gestart door Morgan, juni 04, 2020, 04:19:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

Morgan

Hallo

Ik heb bij profiel vrouw ingevuld, maar eigenlijk ben ik non-binair, maar ik heb geen mogelijkheid een andere genderidentiteit aan te geven. Ik maak deel uit van een steeds groter wordende groep die niet in het man/vrouw plaatje passen. Ik vind het jammer dat ik dat niet kan aangeven.
Morgan Hoornweg
Agender / Aseksueel
mornabrighid@gmail.com

Edewecht

Heel goed dat je dit meldt Morgan. Wij vinden het belangrijk dat niet iedereen in de hokjes vrouw/man moet worden geperst. Ik ga er meteen naar kijken.

Onlangs hebben we een ingrijpende upgrade van de forumsoftware gehad, misschien ligt het daar aan. Vóór die tijd kon je 'vrouw of man' gewoon open laten. Dit heb ik namelijk zelf ook gedaan. Misschien is dit bij de upgrade even misgegaan, maar dat is vast en zeker te herstellen!
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Edewecht

Opgelost!  ;D

Ik heb even gezocht. Bij de keuze 'vrouw'/ 'man' kun je óók simpelweg het lege vakje kiezen! Ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel.
en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

AceVentura

Eerder hebben we ook wel eens gekeken naar de mogelijkheid om het gender-lijstje uit te breiden. Helaas is dat niet zo eenvoudig als het klinkt. Ik heb zojuist nog even gecheckt en die situatie is helaas niet veranderd.
Leeg laten is dan dus beste optie die je hebt.
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler