Nieuws:

Voor vragen rond je registratie, je account of het functioneren van het forum kun je een email sturen naar:
mailaven @ freedom.nl (zonder spaties rond de @).
Vermeld dan ook even de naam waarmee je je hebt geregistreerd.

Hoofdmenu

Bijeenkomst?

Gestart door AceVentura, juni 11, 2020, 04:48:33 PM

Vorige topic - Volgende topic

0 leden en 1 gast bekijken dit topic.

AceVentura

Leuk! Heb er ook zin in  :cheerleader:

Hopelijk tot morgen allemaal!
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Octaaf

Ik ook,
nog even op de valreep: ik kom met de auto en kan eventueel iemand meenemen vanuit midden Noord Holland,
mocht iemand willen stuur me een pb.
Tot morgen :wave:

AceVentura

Gistermiddag hebben Jan H, Vic13, Octaaf en ik een heel gezellige middag gehad. Het weer werkte lekker mee, zo af en toe viel er wel wat regen maar er waren voldoende bomen om onder te schuilen ;)
De middag begon met op een terrasje wachten tot iedereen er was en om een uur of 1 zijn we daadwerkelijk aan de wandeling begonnen zonder echt een route te volgen. Na een tijdje kwamen we een van de officiële routes tegen en die zijn we toen maar gaan volgen. Doordat we zelf al wat rondgelopen hadden zijn we volgens mij wel drie keer langs de zelfde plek gekomen :D
Ongeveer halverwege de wandeling zijn we gestopt bij een bankje en hebben we lekker zitten praten en eten (en praten over eten :) ).
De wandeling eindigde rond 15:30 op de parkeerplaats waar we aangekomen waren, daar staan wat picknick tafels en daar hebben we de dag al pratend gezellig afgesloten.

Het is een mooi groot gebied waar je volgens mij meerdere wandelingen kan lopen, dus wat dat betreft zouden we dit vaker kunnen doen :cheerleader:
53x + m³ = Ø
Verwarring is een doorgang naar een andere, nieuwe realiteit.
- Richard Bandler

Edewecht

en de leraar die mij altijd placht te dreigen: 'jongen, jij komt nog op het verkeerde pad'
kan tevreden zijn en hoeft niets meer te krijgen, dat wil zeggen: hij heeft toch gelijk gehad.

(lennaert nijgh)

Yezie

Lijkt me super leuk maar waar licht dat in Nederland mechien hooplijk kom niet dom over om dit te vragen
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier

Koffie

@Yezie, ik heb het topic even voor je doorgekeken, maar ik zie dat deze meeting al voorbij is. En vragen is niet dom. :)
Ik weet vaak ook niet waar plaatsen liggen en dan zoek ik het op op Google. En dan vergeet ik het weer. Ik haalde vroeger altijd braaf een goed cijfer voor topografie, maar het heeft weinig zoden aan de dijk gezet.  :schater:
Groetjes van Koffie. (V, 1969)
2 kinderen (2000 en 2001). En een kat (2013).

Mijn wiki-ervaringsverhaal lees je hier: https://du.asexuality.org/wiki/index.php?title=Koffie

Yezie

Das jammer dat voorbij is en wat lief dat dat zegt soms kom ik op een bepaalde manier over en dan gaan mensen me raar aan Kijken
Hey ik ben yezie dol Op kunst en dieren en de natuur ik geniet van leven op mijn manier